AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Har et spørsmål til dere menn her inne. Ser dere ned på damer som har sex utenom forhold? Altså damer som dere har ons med eller er ff med? Jeg har inntrykk av at mange menn ser ned på damer de har sex med uten å være i forhold med. At de blir sett på som mer løse og horete og mindre verdt. Virker også som menn ser på disse damene som ikke aktuelle som kjærester? Stemmer dette? Og hvorfor tenker dere sånn? Anonymkode: ab2ec...423
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har et spørsmål til dere menn her inne. Ser dere ned på damer som har sex utenom forhold? Altså damer som dere har ons med eller er ff med? Jeg har inntrykk av at mange menn ser ned på damer de har sex med uten å være i forhold med. At de blir sett på som mer løse og horete og mindre verdt. Virker også som menn ser på disse damene som ikke aktuelle som kjærester? Stemmer dette? Og hvorfor tenker dere sånn? Anonymkode: ab2ec...423 Mange menn tenker nok sånn, men de skjønner ikke at de er helt lik selv når de holder på likedan. Anonymkode: c00d6...fd1 18
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Nei det er ikke normalt å se sånn på folk, ikke legg noe i hva sånne trangsynte sjovenister mener. Anonymkode: 34c59...32d 12
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Ja. For min del så er det nok fordi jeg kommer fra en oversiktlig plass hvor slike gikk litt på rundgang. Ikke aktuelt å bli sammen med damer som 2 kompiser har vært på liksom. Sitter nok i derifra. Anonymkode: 154e1...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Jeg liker ikke damer som har ligget rundt. Jeg er ikke singel, men var ikke promiskuøs før heller. Menn har faktisk lov til å ha preferanser, jeg er så lei av det gnålet om at menn ikke skal bry seg om at ei dame har pult mange. Hvorfor er det en katastrofe om menn har preferanser på damer som ikke har pult rundt, lave damer etc. Kvinner har jo massevis av preferanser som er helt akseptert. Og veldig ofte kreves det egenskaper av menn som damene ikke innehar selv. Hvis du faller utenfor noens preferanser så aksepter det og finn noen andre. Anonymkode: f7d2d...048 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Damer er horer og menn er helter. Sånn er det🙄 Det kan ikke være normalt å tenke sånn. Anonymkode: 49c13...aec
Dominas leketøy Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et spørsmål til dere menn her inne. Ser dere ned på damer som har sex utenom forhold? Altså damer som dere har ons med eller er ff med? Jeg har inntrykk av at mange menn ser ned på damer de har sex med uten å være i forhold med. At de blir sett på som mer løse og horete og mindre verdt. Virker også som menn ser på disse damene som ikke aktuelle som kjærester? Stemmer dette? Og hvorfor tenker dere sånn? Anonymkode: ab2ec...423 Det stemmer dårlig med min virklighet ihvertfall Endret 23. juni 2020 av Dominas leketøy 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 Knull hvem du vil. Treffer du en mann alt klaffer med så vil ha ikke bry seg. Kjærlighet er kjærlighet. Hilsen en som kun har ligget med mannen sin, så det er ikke noe forsvar for egen «løsaktighet» det her. Kaker man noen så bryr man seg ikke. Anonymkode: 9c405...f33 6
Gjest O.G. Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 Er du dame så må du ikke diskutere antall med menn. De takler det ikke siden de tror de blir sammenlignet med andre elskere.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Knull hvem du vil. Treffer du en mann alt klaffer med så vil ha ikke bry seg. Kjærlighet er kjærlighet. Hilsen en som kun har ligget med mannen sin, så det er ikke noe forsvar for egen «løsaktighet» det her. Kaker man noen så bryr man seg ikke. Anonymkode: 9c405...f33 Herlighet, autocorrect! «HAN» vil ikke bry seg, og «elsker man noen så bryr man seg ikke» 🙈 Anonymkode: 9c405...f33 2
Nymerïa Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 Nei, jeg ser ikke ned på dem. Men de damene jeg kjenner som har hatt masse sex utenom forhold har slitt ganske mye psykisk. Den ene har alltid hatt et sårt forhold til egen far og vært ekstremt opptatt av bekreftelse. Hun sier at hun bare vil ha en familie, men det virker som om hun tar det menn tilbyr samme hvor lite det er. Det er bare fryktelig trist. Jeg aner selvfølgelig ikke om de jeg kjenner er representative for andre damer som har mange partnere, jeg håper ikke det. 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 Som kvinne som har sex utenfor forhold; dersom en mann ikke vil være sammen med meg for at jeg har sex utenfor et forhold, så kan jeg garantere at jeg ikke vil være sammen med ham heller, så, win-win:P Anonymkode: af3f5...860 14
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 (endret) Nei Endret 23. juni 2020 av Aragorn ll Elessar 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #14 Skrevet 23. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke damer som har ligget rundt. Jeg er ikke singel, men var ikke promiskuøs før heller. Menn har faktisk lov til å ha preferanser, jeg er så lei av det gnålet om at menn ikke skal bry seg om at ei dame har pult mange. Hvorfor er det en katastrofe om menn har preferanser på damer som ikke har pult rundt, lave damer etc. Kvinner har jo massevis av preferanser som er helt akseptert. Og veldig ofte kreves det egenskaper av menn som damene ikke innehar selv. Hvis du faller utenfor noens preferanser så aksepter det og finn noen andre. Anonymkode: f7d2d...048 Om du har ligget rundt selv er det helt og holdent urimelig å forvente at en dame du ser etter ikke har gjort det. Anonymkode: c00d6...fd1 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #15 Skrevet 23. juni 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer er horer og menn er helter. Sånn er det🙄 Det kan ikke være normalt å tenke sånn. Anonymkode: 49c13...aec Nei, men sånn er det samme hva du og de kvasiintellektuelle krampefemistene mener og synes. Deal with it ! Anonymkode: 8a3e4...834 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #16 Skrevet 23. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Om du har ligget rundt selv er det helt og holdent urimelig å forvente at en dame du ser etter ikke har gjort det. Anonymkode: c00d6...fd1 Jeg personlig har ikke ligger rundt. Jeg ser den at det virker urimelig å ha preferanser på partnere som man selv ikke oppfyller. Men realiteten er jo at det har kvinner og. Mange kvinner har krav / preferanse på at menn skal være erfarne seksuelt uten at de selv er det (det er jo det motsatte kravet av det kvinner har på seg). Eller at menn skal ha høy selvtillit, være dominant etc uten å være det selv. Osv. Det går altså an å ha preferanser på partnere som man selv ikke oppfyller. Anonymkode: f7d2d...048 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #17 Skrevet 23. juni 2020 Ser ikke ned på dem i det hele tatt, men får litt prestasjonsangst av å bli sammenlignet med mange andre. Realistisk sett er jeg nok midt på treet, men en mer uerfaren dame tror kanskje jeg er Konge🙂 Anonymkode: c6a77...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #18 Skrevet 23. juni 2020 Av erfaring så er dette et problem for mange enn. Jeg lyver om antallet etter å ha fått høre flere ganger at jeg har for mange. Anonymkode: e78ea...250 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #19 Skrevet 23. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig har ikke ligger rundt. Jeg ser den at det virker urimelig å ha preferanser på partnere som man selv ikke oppfyller. Men realiteten er jo at det har kvinner og. Mange kvinner har krav / preferanse på at menn skal være erfarne seksuelt uten at de selv er det (det er jo det motsatte kravet av det kvinner har på seg). Eller at menn skal ha høy selvtillit, være dominant etc uten å være det selv. Osv. Det går altså an å ha preferanser på partnere som man selv ikke oppfyller. Anonymkode: f7d2d...048 Men dette med at man vil ha en dame som omtrent er jomfru er ikke en preferanse som har tråd i virkeligheten. Om man vil bli lykkelig bør man fokusere på helt andre ting. Anonymkode: c00d6...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #20 Skrevet 23. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke ned på dem i det hele tatt, men får litt prestasjonsangst av å bli sammenlignet med mange andre. Realistisk sett er jeg nok midt på treet, men en mer uerfaren dame tror kanskje jeg er Konge🙂 Anonymkode: c6a77...9d0 Jeg kan si for min del at de fleste ons ikke har vært en høydare. Best sex har jeg vanligvis i forhold hvor vi går veien sammen for å lære hverandres kropper. Anonymkode: f9caf...0e8 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå