Gnå Skrevet 23. juni 2020 #1 Del Skrevet 23. juni 2020 Hei! Er det noen som har vært tilbake på treningssenteret? Hvordan var det? Hvordan stod det til med formen? Selv gledet jeg meg veldig, men da de først åpnet, satt det faktisk litt langt inne å gå dit. Vet ikke helt hvorfor. Andre som har hatt det sånn? Men nå har jeg vært der flere ganger, og det gikk bra! Man må booke tid på forhånd, ha med håndkle, også får vi hver vår flaske med desinfeksjon. Det er deilig med mindre folk, og jeg er glad for å se at alle ser ut til å ta hygienetiltakene på alvor. Som forventet har jeg blitt ganske mye svakere, men da har jeg i alle fall noe å jobbe med. De siste ukene har jeg syklet i stedet for å løpe pga. vonde ben, og jeg vegret meg litt for å prøve igjen, men i går løp jeg 10 km., og det kjentes bra. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Del Skrevet 23. juni 2020 Ja. Det var deilig å være tilbake. Tok det rolig første uken for å unngå å bli altfor støl. Måtte ikke booke tid eller ta med håndkle. Desinfeksjon og papir ble brukt hyppig av meg og alle andre rundt meg. Anonymkode: 4d895...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Del Skrevet 23. juni 2020 Booke tid? Derfor så mange sto og ventet utenfor inngangen... glad gruppetimer har sine prioriterte medlemmer, slik at jeg kunne snike i køen. Men folk på gruppetimer er jo syke da. Hoster fælt, holder 1 cm ikke 1 meter avstand og nyser. Blir ikke FRISKERE tror jeg av å trene inne, nei? Anonymkode: 260bb...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 24. juni 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Booke tid? Derfor så mange sto og ventet utenfor inngangen... glad gruppetimer har sine prioriterte medlemmer, slik at jeg kunne snike i køen. Men folk på gruppetimer er jo syke da. Hoster fælt, holder 1 cm ikke 1 meter avstand og nyser. Blir ikke FRISKERE tror jeg av å trene inne, nei? Anonymkode: 260bb...319 TS: Ja, det er så de vet at det ikke kommer for mange. Litt tungvint fordi det krever mer planlegging, og synd å ikke kunne ta seg en spontanøkt, men faktisk litt deilig å være sikker på at det aldri er overfylt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Del Skrevet 24. juni 2020 Går strålende, er dagtid for min del. Da er det lite folk, kanskje 2-3 stk pluss meg. Gruppetrening hadde jeg holdt meg langt unna. Anonymkode: dc457...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Del Skrevet 25. juni 2020 På 24.6.2020 den 11.42, Gnå skrev: TS: Ja, det er så de vet at det ikke kommer for mange. Litt tungvint fordi det krever mer planlegging, og synd å ikke kunne ta seg en spontanøkt, men faktisk litt deilig å være sikker på at det aldri er overfylt også. Hvilket senter dette? (Hvor man booker tid...) Anonymkode: 9b6ac...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Del Skrevet 25. juni 2020 Jobber innen helse og har ikke tenkt å sette min fot på et treningssenter på mange måneder. Mer skitten sted skal man lete lenge etter, og de fleste kommer til å slurve med rengjøring nå som smittetallene i Norge går ned + antall innlagt på sykehus. Anonymkode: f9b64...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 25. juni 2020 #8 Del Skrevet 25. juni 2020 Var tilbake fra dag 1 og det var fantastisk. Endelig har også nordmenn skjønt det med renslighet på treningssenter og det håper jeg holder seg etter pandemien også. Fra å være noe av det sløveste jeg har sett i verden, har alle plutselig med håndkle og alle er nøye med å desinfisere apparater og matter etter hver eneste øvelse. Dette er i alle fall status på senteret jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #9 Del Skrevet 25. juni 2020 Det var deilig å være tilbake Jeg spriter både hender og utstyr før og etter bruk, og det er nesten ingen andre som bruker styrkehallen så jeg er ikke bekymret for å bli smittet. Jeg er mer bekymret når jeg tar kollektivtransport til jobb. Ser også at de som jobber der vasker veldig mye. Eneste gruppetimene jeg drar på er yoga, de andre holder jeg meg unna enn så lenge. Mest fordi jeg ikke orker å stå i kø for å vaske treningsutstyret etter timen. Anonymkode: c37b0...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 25. juni 2020 #10 Del Skrevet 25. juni 2020 Hadde min første økt i dag. Det stod ikke bra til med formen, gruer meg allerede til stølhetshælvete i morra. Tok lettere vekter enn før krisa, men greide ikke å få med beina på løping etterpå, de var seriøst gele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #11 Del Skrevet 26. juni 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Jobber innen helse og har ikke tenkt å sette min fot på et treningssenter på mange måneder. Mer skitten sted skal man lete lenge etter, og de fleste kommer til å slurve med rengjøring nå som smittetallene i Norge går ned + antall innlagt på sykehus. Anonymkode: f9b64...477 Ok: https://www.nrk.no/norge/forskere_-_-ikke-okt-smitte-i-treningssentre-1.15068580 Anonymkode: 260bb...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 30. juni 2020 #12 Del Skrevet 30. juni 2020 (endret) Jeg er tilbake på treningssenteret. Startet med godt mot og litt lettere enn vanlig. Følte meg bedre enn på lenge og trodde jeg var klar for hardkjør etter halvannen uke. Trente på meg en skikkelig kink med isjias-smerter. Bedre lykke neste gang til meg! Så er det jo mye styr med all denne spriten og vasken av absolutt alt, men det er jo med god grunn. Er vant med å tørke av og ha med eget håndkle, men nå føler jeg nesten jeg må vaske gulvet etter meg og. Endret 30. juni 2020 av Khloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #13 Del Skrevet 30. juni 2020 Har faktisk greid å holde det gående med hjemmetrening, så første økta på treningssenter i går gikk ganske bra! Ja, jeg er litt svakere enn hva jeg var i midten av mars, men ikke mye heller. Så var det sykt deilig å kjenne hva tung styrketrening gjør med kroppen min! Er som om hele hormonaparatet skrur seg på og jeg våkner til live igjen, haha 😛 Anonymkode: 8a0a6...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #14 Del Skrevet 30. juni 2020 Var tilbake første dagen de åpnet. Det var mindre folk enn jeg forventet. Folk følger reglene, vasker utstyr, spriter hender osv. Veldig kjekt å være tilbake, har hjemmegym og fått trent skikkelig i hele nedstenginsperioden, så formen var topp. Anonymkode: e714d...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå