Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 162 cm lav for kvinner? Hva betegner du/dere som lav? 160? 158? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om man er norsk så er det vel ansett som ganske lavt, men ingeting galt med det. 

Anonymkode: 7632c...003

AnonymBruker
Skrevet

Det er lavt for kvinner, men det er fint å være lav. Jeg er selv 173 og dame. Misunner de lavere damene ofte. 

Anonymkode: 78658...a6e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

167 er snittet for kvinner i Norge, så litt lavt

Anonymkode: d08c1...831

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

167 er snittet, så 162 er lavt på samme måte som 172 er høyt.

Anonymkode: c06cf...dd5

AnonymBruker
Skrevet

Lavt i forhold til hva? 
Har det noe å si? 

Bukser er et helsiken å finne med korte bein, så blir fort lavt... Disse piratbuksene har grei lengde, de rekker meg til anklene 😂

Jeg er 153 😁

Anonymkode: 1b136...a0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare her på Østlandet, her er jeg minst av alle, med mine 163 cm. Lenger nord i landet derimot er folk gjennomgående lavere. 

Anonymkode: 2b182...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg med mine 157 cm synes ikke det er lavt, men at det er litt under gjennomsnittet det er det jo.

Anonymkode: f6d58...956

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For mann ja

For kvinne nei

Anonymkode: 7fccd...9ad

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Ja det er lavt for det er under gjennomsnittet, men hva så? Lavt er like flott som høy.

AnonymBruker
Skrevet

Det er under gjennomsnittet for norske kvinner. Men hva folk ser på som lavt blir vel helt subjektivt, og varierer etter hvem du snakker med. Med mine 1.54 cm har jeg aldri trengt å lure på om folk regner meg som lav. Jeg tenker ikke på venninnen min på 1.62 som lav, og trodde hun var helt gjennomsnittlig helt til hun fortalte hvor høy hun var. 

Anonymkode: baec3...1ef

Skrevet
1 time siden, Kenelz skrev:

Er 162 cm lav for kvinner? Hva betegner du/dere som lav? 160? 158? 

Har du ikke noe bedre å gjøre på?

Ja 162 er lavt, var høyere når jeg var 12, alt under snittet= lavt

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lavt i forhold til hva? 
Har det noe å si? 

Bukser er et helsiken å finne med korte bein, så blir fort lavt... Disse piratbuksene har grei lengde, de rekker meg til anklene 😂

Jeg er 153 😁

Anonymkode: 1b136...a0b

Ikke alltid så greit for oss som er litt høye heller

Jeg er bare 176 men beina mine er for lange for jeg må ha like lange bukseben som min mann på 192, liker ikke høyvannsbukser så takke meg til kjoler og skjørt

Skrevet

Nja, jeg er 162 og synes nå at jeg er relativt lav men det går helt fint, blir ikke diskriminert av den grunn, verken av den ene eller den andre. :P Guttungen på 9 har en kamerat som er like høy som meg nå..:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 157,synes ikke jeg er spesielt lav 

Anonymkode: 3426b...597

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er lavt. Jeg er 162, og elsker det. Føler meg alltid liten og nett sammen med andre, og har aldri opplevd noe negativt i forhold til å være liten. Av og til rekker jeg ikke opp, men på den annen side er jeg stort sett alltid lett nok til å klatre opp i så fall. Ville heller vært 5 cm mindre enn 5 cm høyere om jeg måtte velge en av delene, jeg synes 157-162 er den perfekte kvinnehøyde ☺️

Anonymkode: 06b81...46b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 155 og har aldri tenkt på at jeg er lav :) 

Anonymkode: 13f6e...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli en smule lei disse høydetrådene dine nå. Enten trenger du bare enorme mengder bekreftelse, eller så er du en høy person som prøver å shame lave damer. 

Anonymkode: a1f86...c77

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så lavt at du skiller deg ut noe særlig pga høyden. På samme måte som 5 cm over gjennomsnittshøyde ikke er bemerkelsesverdig høyt. 

Anonymkode: e0b75...3f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ett spørsmål:
Kan man ha en sånn form for Tourettes, at man bare får totalt hangup på å lage tråder på Kvinneguiden om høyde?

Og med dette mener jeg virkelig ikke å fornærme noen med Tourettes, altså. De jeg kjenner er skjønne mennesker, men de har ikke hangups på høydetråder på Kvinneguiden, da.

Anonymkode: e832c...f43

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...