AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg avskyr kroppen min etter mitt første barn som er 2 år.. Veide 65 etter fødsel men så gikk jeg opp veldig! veldig! fort på bare 3 måneder etter fødsel.. gikk fra 65 til 71.. Armene mine er blitt feitere og magen spesielt.. Den ser så slakk og ekkel ut.. Har prøvd diet, Piller, Og andre slanke tips uten noe effekt.. Skulle ønske jeg kunne se meg i speilet uten og føle meg stygg og ekkel.. Siden ansiktet mitt har forandret seg også.. Jeg er ung så jeg blir mye lettere rammet av utseenet mitt Har andre venninner som ser ut som modeller etter sitt første barn! uten og få noe så vidt noen strekkmerker arr og på navlepercingen ser stram ut, mens min er blitt slapp.. Jeg hadde sikkelig høg forbrenning før graviteten men nå er den borte vekk skulle ønske jeg ikke følte det sånn, men er ikke så lett. Anonymkode: ade4a...571 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Jeg synes du har en veldig fin mage. Jeg tenker at du må jobbe med selvbildet ditt, for du ser garantert noe annet i speilet enn hva jeg ser på dette bildet. Anonymkode: a9508...4c4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg. Anonymkode: a2ee3...f85 Om du ikke liker tråden så la vær og kommentere takk. Jeg kan ikke noe får veien jeg føler så skjerp deg selv Anonymkode: ade4a...571 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Bicycle crunches og reversed crunches 50+50x2 hver dag så.. Voila! Og sunn kost såklart. Anonymkode: 0b996...d69 1
Frøyamor Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Du sier du har prøvd piller og andre slanke metoder. Har du prøvd å TRENE? Dietter fungerer dårlig i lengden, 100% av alle piller er svindel. Det eneste som fungerer er å forandre livsstil, dvs kosthold og mosjon. 2
Million Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 Jeg reagerte også på at du snakker om piller og dietter, men ikke et ord om trening.... det er slappe bukmuskler og bukfett du har der, og dette kan man ikke få bukt med uten å trene. Du kan stramme opp mage- og bukmuskler ved trening, og gå ned i vekt ved f.eks. å jogge flere ganger i uken. I tillegg bør du tenke på hva du spiser, uten å bli fanatisk. 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg avskyr kroppen min etter mitt første barn som er 2 år.. Veide 65 etter fødsel men så gikk jeg opp veldig! veldig! fort på bare 3 måneder etter fødsel.. gikk fra 65 til 71.. Armene mine er blitt feitere og magen spesielt.. Den ser så slakk og ekkel ut.. Har prøvd diet, Piller, Og andre slanke tips uten noe effekt.. Skulle ønske jeg kunne se meg i speilet uten og føle meg stygg og ekkel.. Siden ansiktet mitt har forandret seg også.. Jeg er ung så jeg blir mye lettere rammet av utseenet mitt Har andre venninner som ser ut som modeller etter sitt første barn! uten og få noe så vidt noen strekkmerker arr og på navlepercingen ser stram ut, mens min er blitt slapp.. Jeg hadde sikkelig høg forbrenning før graviteten men nå er den borte vekk skulle ønske jeg ikke følte det sånn, men er ikke så lett. Anonymkode: ade4a...571 Bruk energien din på barna dine, det kommer en tid hvor du får kroppen tilbake. Hilsen middelaldrene kvinne som er i sitt livs form. Anonymkode: 4e25b...3b2 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 Du blir ikke kvitt den magen der ved å spise piller eller gå på diett i noen dager. Du må TRENE Anonymkode: 3738b...622 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Spis rikelig med grønnsaker, salater, rent kjøtt, ren fisk og grovt brød med pålegg. Kutt det meste av sukker og kaloririk mat. Anonymkode: ecbe5...966 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har en gutt på 3 år nå. Da jeg ble gravid veide jeg 75kg og la på meg hele 25kg. Jeg tok i tillegg keisersnitt så fikk det overhenget. Jeg kvittet meg med 20 kg. Jeg raste ned i vekt etter jeg fødte og det resulterte i mye hengehud. Jeg har innsett at kroppen min aldri blir slik den engang var. Det er en grunn til det også, for jeg har født et barn. Noen ser akkurat ut som de gjorde før, andre ikke. Det er så individuelt. Så istedenfor å fokusere på at kroppen har endret seg så begynn å elske den slik den er nå. Har endelig begynt å blitt komfortabel med meg selv. Det tok lang tid. Jeg ble singel også. Tenkte at en mann kom aldri til å se to ganger på meg med den hengemagen og hengepuppene. Der tok jeg så forbanna feil 🤣 Fikk meg en kjæreste som elsker meg for slik jeg er. Følte meg plutselig tiltrekkende igjen og er veldig komfortabel i min egen kropp. Du er mamma og mammakroppen er sexy 😍 Anonymkode: ca674...5c5 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har samme hengemage og mitt barn er straks 2 år. Du må begynne å trene for å stramme opp magen, men ta tiden til hjelp for det kommer ikke over natten Anonymkode: 924e1...bb1 1
Sensi Skrevet 23. juni 2020 #14 Skrevet 23. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk energien din på barna dine, det kommer en tid hvor du får kroppen tilbake. Hilsen middelaldrene kvinne som er i sitt livs form. Anonymkode: 4e25b...3b2 Tusen takk for denne. Jeg gleder meg til barna er litt større og jeg kan trene regelmessig igjen. Til TS. Mer muskler vil øke hvileforbrenning. Trening vil hjelpe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå