Gå til innhold

St.Hans i dag - hva skal dere gjøre i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal dere feire på noe vis? Eller er det en vanlig kveld for de fleste?

Anonymkode: 2e66b...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting som vanlig, kun være hjemme alene. Jeg er ikke vant med å feire noe særlig den dagen. Så dette er en helt vanlig dag og kveld som alle andre dager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir en vanlig kveld. Trening for oss voksene  ungdomen ser på TV 

Anonymkode: e56e1...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget først i dag at det det er St.Hans... Ergo ingen planer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Godt å høre at det er flere som har en vanlig kveld. Jeg er født og oppvokst i Vestfold, med sterke St.Hans-tradisjoner. Men i kveld blir det ingen feiring på meg heller.  Ønsker alle en fin kveld uansett hva dere skal😊

Anonymkode: 2e66b...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vokst opp på en øy så har sterke st.hans minner og skulle ønske jeg kunne dra ut og se på bål, men må nok være hjemme med mini og pakke, flytte og styre ☺️ håper å ta det igjen til neste år ☺️

Anonymkode: 656fd...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har aldri blitt feiret her jeg bor. 

Anonymkode: 63225...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde opprinnelig ingen planer siden det er midt i uka og vi ikke har noen spesielle tradisjoner for st.hans-feiring, men så endte vi opp med å grille sammen med noen slektninger. Fint vær, god mat og trivelig samvær.

Anonymkode: 93d7a...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, jeg har vasket kjøleskapet. Vasket noen klær har jeg gjort også. Nå sitter jeg og glaner på Brooklyn 99

Anonymkode: ccc84...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer alltid St.Hans. På stranden er det stort bål som tennes kl. 18 slik at de minste skal kunne delta.  Folk sitter i grupper og spiser, ungene leker og bader.  Barna våre var der med barnebarna før de kom til oss.  
Jeg hadde laget salater og tilbehør, og bålpanna sto klar da de kom.  Noen andre venner kom også innom.  Det var en hyggelig kveld for både små og store :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Pleier alltid å grille og kose oss, men i år fikk jeg ikke med meg at det var Sankt hans før kl var 21 🙄 

Anonymkode: 92a6c...04f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterke tradisjoner tilbake til barndommen på 80-tallet. Hele gaten tok med grillmat, tilbehør, bord og campingstoler ut å satte sammen til langbord. Vi barna plukket blomster til pynt på bord, blomsterkranser og 6 sorter til under puta. 

I år skulle vi det samme der vi bor, men alle holdt seg hjemme med hver sin grill. Vi viftet litt med grilltanga til alle naboer fra verandaen. Sånn ble det i år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...