AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #41 Skrevet 24. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 🙄 Anonymkode: 12f74...8a4 👍 Anonymkode: f6b69...6b8
Gjest Aniita Skrevet 24. juni 2020 #42 Skrevet 24. juni 2020 16 timer siden, Yuumi skrev: Jeg må si jeg ble litt overrasket over dette svaret! Og katten din utagerer ikke på andre måter? Har sett en del på cats from hell, og jeg trodde virkelig at alle katter måtte lekes med. Høres jo ut som en drøm å ligge å kose hele dagen så lenge det ikke går utover noe annet! Ser det blir en diskusjon her på det, det var tråden egentlig ikke ment for. Kanskje dere kan lage en annen tråd om dette. Kanskje vi lærer noe nytt! Hun har det kjempebra. Elsker kos og spesielt når jeg masserer hodet hennes. Er perser, da. Men hun sitter ved siden av meg hele dagen og vil bare ha kos. Noen ganger får hun nammenam, i tillegg til vanlig kost, og da blir hun helt vill. Kjempestas å få nammenam. Nei, hun utagerer aldri. Har hatt hamster også som gikk fritt rundt. Katten brydde seg ikke. Herlig å ha en sånn rolig katt. Hun er prikk lik meg 😄
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #43 Skrevet 24. juni 2020 17 timer siden, Yuumi skrev: Jeg må si jeg ble litt overrasket over dette svaret! Og katten din utagerer ikke på andre måter? Har sett en del på cats from hell, og jeg trodde virkelig at alle katter måtte lekes med. Høres jo ut som en drøm å ligge å kose hele dagen så lenge det ikke går utover noe annet! Ser det blir en diskusjon her på det, det var tråden egentlig ikke ment for. Kanskje dere kan lage en annen tråd om dette. Kanskje vi lærer noe nytt! Tror dette er svært varierende ut i fra rase og personligheten til katten. Jeg har hatt katt hele livet, og alle katter er forskjellig. Noen har behov for mye lek og aktivisering. Andre er veldig rolige og liker bedre kos. Katten jeg har nå er en skikkelig kosegris, og bryr seg fint lite om leking med meg. Den jakter mye på mus og lignende ut, virker som det er nok for den. Anonymkode: 440fc...339
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #44 Skrevet 24. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror dette er svært varierende ut i fra rase og personligheten til katten. Jeg har hatt katt hele livet, og alle katter er forskjellig. Noen har behov for mye lek og aktivisering. Andre er veldig rolige og liker bedre kos. Katten jeg har nå er en skikkelig kosegris, og bryr seg fint lite om leking med meg. Den jakter mye på mus og lignende ut, virker som det er nok for den. Anonymkode: 440fc...339 Sånn er min katt også. Men alle trenger jo aktivisering. Og det får de når de er ute. Er jo ikke noe annerledes enn hos mennesker, ingen som får et godt liv av å ligge på sofaen hele dagen. Uansett rase er det ingen verken katter eller hunder som er laget for å være en "stuffed animal" for å si det sånn. Anonymkode: f6b69...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå