Gå til innhold

Liker ikke å ha venner inne på soverommet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som ikke liker og ha venninner og venner inne på soverommet? Har venninner som alltid skal være nysgjerrig på tingene jeg har klær/sminke og skal se på alt så blir små irritert av det.. Er ganske kresen med å låne vekk klær eller la folk ta på sminken min. Så jeg foretrekker heller stua, og kjelleren nede som har stor tv og mye av spill.

Anonymkode: a3695...746

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De aller fleste ser på soverommet som et privat sted, så nei du er ikke den eneste som ikke vil ha venner snokene der.

Skrevet

Nei, jeg er også sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men etter at jeg flyttet fra mitt siste kollektiv til å bo med partner i leilighet har ingen vært på soverommet mitt. Annet enn «og sånn ser soverommet ut» når de har vært innom første gang. Jeg er heller aldri på mine venners soverom, et sted på veien blir det et unormalt sted å oppholde seg

• Liker 4
Skrevet

Ingen har noe på soverommet vårt å gjøre. Og med mindre de skal overnatte, har de faktisk ingenting i 2. etasje å gjøre i det hele tatt. Stue, kjøkken og bad er i 1. etasje, så det er ingen grunn til å gå opp dit. Hvis noen ønsker å se f.eks et nytt klesplagg jeg har kjøpt, så går jeg selv opp og henter det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, soverommet får folk holde seg unna. Før var jo soverommet det eneste stedet jeg hadde venner med meg (men det er mange år siden). Som en skriver over her, dersom de ikke skal overnatte, så har de ingenting å gjøre i andre etasje heller. Stue, kjøkken og gjestebadet er i første. Jeg kaller det representasjonsboligen, så lever vi i andre etasje. I første etasje er putene fluffet og i andre etasje henger ungenes sokker til "tørk" på kanten. 

Anonymkode: 1c5ec...e55

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Jeg vil ikke ha folk på soverommet jeg heller. Og, jeg føler meg ukomfortabel på andres soverom. 

Anonymkode: 113cb...595

AnonymBruker
Skrevet

Stua er fellesrom, soverommet er privat! 

Anonymkode: cfe47...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med at venner er på soverommet i seg selv. Det skjer sjelden, men en venninne lånte nylig senga der inne mens mannen var på jobb og jeg sov på en madrass på det ene barnerommet. Det var uproblematisk, men jeg regner med at hun ikke åpnet skap og skuffer der inne bare for å kikke på hva vi har der. Det hadde jeg mislikt. 

Anonymkode: 4c642...145

AnonymBruker
Skrevet

Har flyttet ut hjemmefra så soverommet er bare et soverom, så der er det ikke noe poeng å være. 

Anonymkode: 3a796...f7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...