AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Hei! Er det noen som har opplevd å vokse fra venner i voksen alder? Har dere fått dere nye, gode venner i voksen alder (30+)? Anonymkode: 7cf04...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Niks. Har vel noen jeg kan kalle gode bekjentskaper, typefolk som jeg har arbeidet sammen med lenge og som jeg trives sammen med, men ikke venner. Har stor vennekrets fra oppveksten som jeg treffer noen ganger i året, og holder kontakt med på SoMe og det er nok for meg. Min mening er at det krever mye arbeid å få gode venner. Anonymkode: f7891...87b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Har nettopp flytter til en ny by og har vært veldig spent på akkurat dette. Som en «brautende» høyrøstet nordlendig ned til en vakker sørlandsby;) nå har jeg barn som er aktive med idrett så de baner selvsagt vei også for meg, samt på min egen jobb. Jeg er utedvendt- aldri hatt vanskeligheter med å bli kjent med nye og har flyttet endel som barn da jeg er forsvarsbarn- dette hjelper meg nok endel. Jeg har blitt kjent med mange, ingen jeg foreløpig vil kalle en god venn men flere som kan bli det med tiden. Jeg tror også man må legge inn en innsats selv, sørge for å være imøtekommende og ha sosiale antenner ute, så vil de nok ordne seg for de fleste. Anonymkode: 8bb7d...e2d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Uten barn, så er det nesten umulig i norge. Er i 40åra selv, valgt å styre mitt eget liv. Leter ikke etter "venner" lenger, trives i eget selskap dog. Å bruke tid å energi på å møte noen er slitsomt mentalt, så valgte å stoppe det. Heller la ting gå av seg selv om det skulle skje. Viktig å ting man liker å drive med, selv liker jeg godt turgåing, styrketrening og reising. Ute på reise treffer man andre å snakke med ofte, så det er fint 🙂 Men man bør ut av norge da. Anonymkode: 59e87...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har fått tre nye, gode venninner de siste årene:) to gjennom jobb, og ei gjennom studie. Er i slutten av 30-årene, har ikke barn. Anonymkode: 0527c...8e4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Alle mine venner er folk jeg har kjent fra før jeg startet på barneskolen, med unntak av 3 som er av nyere dato:P Vokste fra noen venner sene barneår, like før tenåra, men vi var ikke så nære venner sånn til å begynne med heller. Anonymkode: 102fe...86d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #7 Skrevet 24. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp flytter til en ny by og har vært veldig spent på akkurat dette. Som en «brautende» høyrøstet nordlendig ned til en vakker sørlandsby;) nå har jeg barn som er aktive med idrett så de baner selvsagt vei også for meg, samt på min egen jobb. Jeg er utedvendt- aldri hatt vanskeligheter med å bli kjent med nye og har flyttet endel som barn da jeg er forsvarsbarn- dette hjelper meg nok endel. Jeg har blitt kjent med mange, ingen jeg foreløpig vil kalle en god venn men flere som kan bli det med tiden. Jeg tror også man må legge inn en innsats selv, sørge for å være imøtekommende og ha sosiale antenner ute, så vil de nok ordne seg for de fleste. Anonymkode: 8bb7d...e2d Hvilken by bor du i? Jeg bor også på Sørlandet.. har nylig flyttet fra Oslo. Litt i samme situasjon 😛 Anonymkode: 760c3...b8d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #8 Skrevet 25. juni 2020 Jepp. Har fått noen gode venninner, men det har vært vennskap som har utviklet seg over mange år, fra å være mødre til barn på samme alder som mine og hvor vi i starten møttes på lekeplassen, men som jeg nå finner på ting sammen med ganske ofte, melder hyppig med og føler at jeg kjenner veldig godt. Jeg er ikke spesielt utadvendt og foretrekker færre, men gode venner framover mange, mer overfladiske bekjentskaper, og jeg har derfor ikke stresset med å møte så mange nye i voksen alder. Anonymkode: 22797...939
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 Mange forstår ikke det helt dette, kan ikke tvinge mennesker sammen å si at man skal være venner. Noen er ekstremt pågående, null antenner. Det må skje naturlig, derfor er det vanskelig å finne noen. Så husk det, nordmenn er vanskelig å komme innpå. Så ikke vær for pågående. Anonymkode: 59e87...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå