Gå til innhold

Fit-ball/Treningsball

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen her som vet hvor jeg kan finne flere øvelser til en fitball?

Har endel, men blir så lei av å gjøre det samme hele tiden. Trener hjemme, så får ikke så mye inspirasjon fra andre heller. Noen som vet om en nettside med tips, om det finnes video/hefter e.l.?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg glemte jo å si at servicen til Play.com er upåklagelig! Hvis kredittkortet er i orden, kan man bestille en tirsdag, f.eks og ha varene fraktfritt levert i postkassa innen lørdagen. Fra Jersey!!

Og bestiller man varer for tilsammen over 200 kroner, så sender de hvert "item" for seg, så hver pakke ikke overskrider 200 kroner. :)

Skrevet

Og bestiller man varer for tilsammen over 200 kroner, så sender de hvert "item" for seg, så hver pakke ikke overskrider 200 kroner. :)

Blir ikke det dyrt med tanke på porto osv?

*vurderer å gå litt amok* :)

Gjest Gjest
Skrevet

Blir ikke det dyrt med tanke på porto osv?

*vurderer å gå litt amok* :)

Står iallefall på nettsidene at de sender fraktfritt??

Skrevet

Står iallefall på nettsidene at de sender fraktfritt??

:oops: :oops:

*noterer: lese først, spørre siden*

:oops: :oops:

*shopper* :sjarmor:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Ja, vi bestilte tilsammen 12-14 cd/dvd'er, og det kostet bare prisen som står på siden. Det kom like mange pakker i posten som items vi hadde bestilt, men de trekker IKKE frakt. Jeg syns jo det er helt utrolig fantastisk, og har nok brukt 3-4000 kroner på Play.com siden jeg oppdaget dem!!

Det eneste aberet er at hvis man bestiller for mye på en gang, tror de at noen prøver å svindle deg, og så må du ringe dit og oppgi informasjon om kredittkortet ditt. Da er de også kanonhyggelige og greie og fikser alt i en fei når de bare har forsikret seg om at det ikke dreier seg om svindling. Da vi opplevde det, hadde vi bestilt for 1700 kroner på en gang... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...