Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Noen her som vet hvor jeg kan finne flere øvelser til en fitball? Har endel, men blir så lei av å gjøre det samme hele tiden. Trener hjemme, så får ikke så mye inspirasjon fra andre heller. Noen som vet om en nettside med tips, om det finnes video/hefter e.l.? Takk for svar!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Jeg glemte jo å si at servicen til Play.com er upåklagelig! Hvis kredittkortet er i orden, kan man bestille en tirsdag, f.eks og ha varene fraktfritt levert i postkassa innen lørdagen. Fra Jersey!! Og bestiller man varer for tilsammen over 200 kroner, så sender de hvert "item" for seg, så hver pakke ikke overskrider 200 kroner.
Gjest 123 Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 Og bestiller man varer for tilsammen over 200 kroner, så sender de hvert "item" for seg, så hver pakke ikke overskrider 200 kroner. Blir ikke det dyrt med tanke på porto osv? *vurderer å gå litt amok*
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Blir ikke det dyrt med tanke på porto osv? *vurderer å gå litt amok* Står iallefall på nettsidene at de sender fraktfritt??
Gjest 123 Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Står iallefall på nettsidene at de sender fraktfritt?? :oops: :oops: *noterer: lese først, spørre siden* :oops: :oops: *shopper*
Gjest Bhsiltsk Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Ja, vi bestilte tilsammen 12-14 cd/dvd'er, og det kostet bare prisen som står på siden. Det kom like mange pakker i posten som items vi hadde bestilt, men de trekker IKKE frakt. Jeg syns jo det er helt utrolig fantastisk, og har nok brukt 3-4000 kroner på Play.com siden jeg oppdaget dem!! Det eneste aberet er at hvis man bestiller for mye på en gang, tror de at noen prøver å svindle deg, og så må du ringe dit og oppgi informasjon om kredittkortet ditt. Da er de også kanonhyggelige og greie og fikser alt i en fei når de bare har forsikret seg om at det ikke dreier seg om svindling. Da vi opplevde det, hadde vi bestilt for 1700 kroner på en gang... :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå