Gå til innhold

Hvilken farge ville dere farget dette håret i? (Bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært hos frisør og bleket håret 4 ganger nå, og håret begynte idag å bli helt gummi i bunn, måtte klippe av en del så blir ikke mer bleking på håret mitt nå.. Vet dere om en fin, lys farge som kunne gått over dette? Er blanding av oransje og blond litt rundt om i håret. Vil helst ikke gå mørkere da jeg er over 7000 kr fattigere for å få det fra sort til denne fargen, men hva kunne man brukt over? Tenker litt om noen vet om en kald farge? Vurderte litt grå, men litt usikker, måtte isåfall blitt en litt mørkere grå.. Legg gjerne ved bilder 

Snapchat-1460680585.jpg

Anonymkode: 9a56f...0a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville latt håret hvile lenge før du gjør noe med det videre. Klipp av det verste og bruk olaplex jevnlig 🙏

Anonymkode: 56fe0...1e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gjort noe. 

Anonymkode: a84db...c3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville latt håret hvile lenge før du gjør noe med det videre. Klipp av det verste og bruk olaplex jevnlig 🙏

Anonymkode: 56fe0...1e8

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke gjort noe. 

Anonymkode: a84db...c3e

Ja tenkte å la det være i noen måneder, men denne fargen ønsker jeg nok ikke å ha noe lenger enn et par mnd.. 

Skrevet

La det være. Håret tåler ikke stort mer behandling nå. Det blir jo solbleket i sommer, så vil nok sikkert ha blitt natulig lysere i august, om det er hva du ønsker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser forresten også at det er skrevet at jeg har bleket 4 ganger, mente 3,og det har vært 2 mnd mellom hver behandling 

AnonymBruker
Skrevet

Regner kanskje ikke med det hjelper å ta denne over etterhvert for å få kaldere farge? 

Screenshot_20200623_155256_com.android.chrome.jpg

Skrevet

Kan du ikke klage når du har brukt 7k og det ser sånn ut? 

Skrevet

7000 hos frisør?? Jeg er sjokkert. 
Men til tema: Fargen kalles vel askeblond?

Dersom håret har tatt mye skade bør du la det være.

AnonymBruker
Skrevet

La håret hvile fra farge og bruk gode hydrerende produkter når du vasker det. Selv om det er tydeligere oransje biter i håret går du fint under en slangs "strawberry blonde" nå, og kan ha det til det naturlige håret har vokst ut mer. Så kan du gå til en god frisør og kjøre en kaldere tone i striping om mange mange mnd. Og for all del ikke farg det mørkt igjen om du vil enkelt tilbake til lyst hår. 

Anonymkode: b656e...31b

AnonymBruker
Skrevet

«Strawberry blonde»? 
Du synes det ligner 3-Long-Luscious-Subtle-Strawberry-Blonde

Anonymkode: 027b3...940

AnonymBruker
Skrevet

Vi må se hudtonen din og øyenfargen, ikke håret.

Anonymkode: 844a2...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...