AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #81 Del Skrevet 25. juni 2020 Viggo-skjegg er jo sexy!! Men lange ustelte skjegg er jo bare ekkelt. Det er jo ikke slik at de springer i vasken og vasker det etter måltider, og det må jo bli vått og ekkelt etter oralsex?? Jeg har hatt det velstelt "der nede", men typen lurte på om jeg kunne fjerne alt (han spurte på en fin måte, altså, og forsikret meg om at jeg også var sexy med den stripen jeg hadde). Jeg prøvde, og likte det så godt at nå fjerner jeg det alltid. Selv når han er på jobbreise 😄 Klart kvinner ikke bestemmer over skjegget til mannen. Men mange menn liker jo å frisere seg slik at dama synes han er tiltrekkende. Anonymkode: fe798...99d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #82 Del Skrevet 26. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men mange menn liker jo å frisere seg slik at dama synes han er tiltrekkende. Anonymkode: fe798...99d En venninne av meg opplevde at mannen hennes plutselig anla skjegg. Hun syntes ikke det var pent, uten at han brydde seg noe om det. Etter et års tid ble det avdekket at han hadde et kvinnfolk på si, og det var dette kvinnfolket som syntes at han var så flott med skjegg. Anonymkode: 374a9...076 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #83 Del Skrevet 26. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare du aldri klipper deg slik. Da har du tapt. 😉 Anonymkode: 1c285...03c Ja, så stygge... Anonymkode: 374a9...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #84 Del Skrevet 28. juni 2020 På 23.6.2020 den 15.51, Boron skrev: Jeg ser absolutt poenget ditt med at det er stygt når han bare lar det gro. Men det gjorde det hos meg også i starten. Før jeg fant ut at det ikke var noe særlig. Jeg anbefaler deg at du oppmuntrer han til å stelle det, ikke til å kutte det ut. Fortell han at på youtube finner du mange videoer om hvordan man skal stelle, stusse og vedlikeholde et skjegg. Utrolig, men sant, det finnes uskrevne "skjeggregler" der ute i følge youtube, om stell og vedlikehold. Kanskje han ikke vet om dette. Mest sannsynlig gjør han ikke det. Så la han finne ut av det. Eventuelt send han til barberer for vedlikehold og tips, slik at han i framtiden har en mal å holde seg til for at skjegget skal se stelt ut. Jeg simpethen elsker velstelt skjegg! Særlig grått... hehe - merkelig preferanse, ser den... Anonymkode: 36390...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceman Skrevet 29. juni 2020 #85 Del Skrevet 29. juni 2020 Stusser mest ved tidspunktet å anlegge skjegg på. I disse tider vil man jo helst være clean shaven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 29. juni 2020 #86 Del Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, Iceman skrev: Stusser mest ved tidspunktet å anlegge skjegg på. I disse tider vil man jo helst være clean shaven. Vil man? Det har ikke jeg fått med meg. Hvor er notisen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #87 Del Skrevet 29. juni 2020 1 minutt siden, maskinisten skrev: Vil man? Det har ikke jeg fått med meg. Hvor er notisen? Corona -aha...🎶 Anonymkode: 5d24a...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 29. juni 2020 #88 Del Skrevet 29. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Corona -aha...🎶 Anonymkode: 5d24a...108 Ringnes pils. Igjen: hvorfor vil man være glattbarbert? Tror du at det er mer smittsomt å ta seg i skjegget enn på huden i ansiktet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceman Skrevet 29. juni 2020 #89 Del Skrevet 29. juni 2020 5 minutter siden, maskinisten skrev: Ringnes pils. Igjen: hvorfor vil man være glattbarbert? Tror du at det er mer smittsomt å ta seg i skjegget enn på huden i ansiktet? Får ikke åndedrettsvern til å sitte tett hvis du har skjegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 29. juni 2020 #90 Del Skrevet 29. juni 2020 Jeg forstår deg så inderlig godt. Jeg hadde fått akutt turnoff hvis mannen anla skjegg, og uten seksuell tenning ville forholdet dødd. Her holder det heldigvis å true med å klippe meg kort hvis han lar ansiktshåret gro. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #91 Del Skrevet 29. juni 2020 På 23.6.2020 den 15.21, Energi-jenta skrev: Etter ti år sammen så har mannen bestemt seg for å ikke gidde å ta skjegget lenger. Jeg synes han ser ustelt ut, samtidig som at han stikker meg hver gang han skal prøve å kysse meg. Da får ikke jeg lyst til å kysse han heller. Sex utgår garantert på grunn av skjegget, men det driter han i. Han så ikke sånn ut før, og jeg synes det er skikkelig stygt og uattraktivt. Jeg spør han pent om han kan barbere seg, men han nekter. Og sånn har det vært det siste året, jeg gidder ikke å måtte spørre han hver eneste gang han trenger en barbering. Hva ville dere gjort? Jeg vurderer seriøst å ta nese-ring selv for å vise han at jeg kan også gjøre meg selv stygg. Det er også ganske mye annet jeg kan gjøre som han hater for å få fram poenget mitt. Du høres ut som kona min. Hun og uffet og akket seg. Etter ca 2 år med skjegg. (Holdt det jevnt og frisert.) Glattbarberte jeg meg plutselig en dag. Da fikk hun et rart utrykk i ansiktet og ville plutselig at ha det tilbake. Mente jeg så ut som en guttunge uten. Anonymkode: a3d6e...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 29. juni 2020 #92 Del Skrevet 29. juni 2020 På 23.6.2020 den 15.25, AnonymBruker skrev: Spar nedentil, og si at du fjerner det når han tar skjegget! Anonymkode: fe798...99d Tenk om han liker det da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 29. juni 2020 #93 Del Skrevet 29. juni 2020 3 timer siden, Iceman skrev: Får ikke åndedrettsvern til å sitte tett hvis du har skjegg. Du kan heller ikke kjøre lastebil uten opplæring og førerkort. Hva er relevansen? 3 timer siden, youcancallmejune skrev: Jeg forstår deg så inderlig godt. Jeg hadde fått akutt turnoff hvis mannen anla skjegg, og uten seksuell tenning ville forholdet dødd. Her holder det heldigvis å true med å klippe meg kort hvis han lar ansiktshåret gro. Jeg trodde kvinner smykket seg med at de ikke bryr seg om utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 29. juni 2020 #94 Del Skrevet 29. juni 2020 20 minutter siden, maskinisten skrev: Jeg trodde kvinner smykket seg med at de ikke bryr seg om utseende. Ikke denne kvinnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 29. juni 2020 #95 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) mulig andre har foreslått det alt men kjøp skjeggolje og børste med varme og be han i det miste ta vare på skjegget og stelle det om han skal ha det. Stelt skjegg stikker ikke, samtidig kan han trimme rundt munnen gi han bilder av hipsterdudes med stelt skjegg og si hvis ud absolutt skal ha det kan du ikke forsøke noe slikt, han ser jo stelt ut Endret 29. juni 2020 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceman Skrevet 29. juni 2020 #96 Del Skrevet 29. juni 2020 På 26.6.2020 den 2.48, AnonymBruker skrev: Ja, så stygge... Anonymkode: 374a9...076 De er alle penere med langt hår så ser ikke helt poenget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #97 Del Skrevet 29. juni 2020 Du kan gjøre det motsatte, skrelle av deg håret på hodet 😄 Anonymkode: c612c...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyNothing Skrevet 1. juli 2020 #98 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) På 23.6.2020 den 15.23, apekatten123 skrev: Ser du ut som du gjorde da dere ble sammen? Ingen ekstra kilo eller rynker og appelsinhud som gjør deg mindre attraktiv for han, uten at han sutrer og klager for det? Mannen din er et individ med egne meninger, vil han ha skjegg så la han ha skjegg. Valg som skjegg kan ikke sammenlignes med ukontrollerbare aldringstegn. Mannen er vel rynket også. Husker den tråden om dama som klipte håret. Skjegg er den mannlige versjonen av det. Stygt uten bart. Bart> bart og skygge > bare skygge> bart og skjegg> skjegg Om det var en kvinne med vakker busk hadde de samme toskene bedt mannen om å slå opp. Endret 1. juli 2020 av LittleBabyNothing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann20 Skrevet 16. juli 2022 #99 Del Skrevet 16. juli 2022 Energi-jenta skrev (På 23.6.2020 den 15.31): Skal vurdere dette. Eventuelt skaffe en parykk for at han skal tro jeg har gjort det. Kom gjerne med flere forslag HAHA Skulle ønske at jeg vitner og ser hans reaksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #100 Del Skrevet 16. juli 2022 Kvinnen han anla skjegg for er nok veldig fornøyd og det er det viktigste tenker jeg Anonymkode: 42edc...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå