AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Herregud 🙈 Jeg har pusset sølv på jobb i dag, UTEN hansker. Hadde en ide om at det ble mer gris hvis jeg brukte hansker 🙈 Men nå har jeg vasket hendene mine utallige ganger, og de stinker fortsatt sølvpuss i tillegg til at jeg har et fettete belegg på hendene 😅 Tips til å bli kvitt lukta og belegget? Vasket med både håndsåpe og zalo 😂 Anonymkode: 93a60...0ef
Minya Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Bruk mer Zalo og litt mindre vann når du vasker hendene en gang til, det funker for å løse opp motorolje, så det burde funke mot sølvpuss også. Ligger lukta fortsatt igjen, kan du ofre et glass tomatpuré eller en hvitløk, og "vaske" hendene i det, gni godt og grundig og pass på å få det godt under neglene. Tomatpuré funker mot en haug med kjipe lukter, og hvitløk har en tendens til å øverdøve alt annet av lukter og det lukter definitivt bedre enn sølvpuss. Bruk også neglebørste når du så vasker hendene igjen, med Zalo, og vask så hendene med vanlig såpe til slutt. Det vil uansett sitte en lett eim av sølvpuss, litt fordi det "sitter i nesa" og litt fordi lukten av sølvpuss kan sitte igjen ganske lenge, litt som hvitløk gjerne gjør når du har vasket hendene tre ganger etter at du har kuttet dem. Det er mine tips ihvertfall 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå