Gå til innhold

Når kommer flest boliger for salg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på boligjakt, men det dukker ikke opp så mange leiligheter som er aktuelle. Når blir det vanligvis lagt ut flest boliger for salg? Eller er det stort sett ganske jevnt gjennom året? 

Anonymkode: b864c...6f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om våren er det definitivt mest. Da får folk vist frem blomsterkasser på altanen og det er grønt og fint og lyst på utsiktsbildene, og masse dagslys når man har visning. 

Så er det omtrent dødt om sommeren, da folk er på ferie. 

Så tar det seg opp om høsten igjen rett etter ferien. 

Litt mer labert om vinteren, da det er mørkt og trist. 

Anonymkode: 65bfb...776

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om våren er det definitivt mest. Da får folk vist frem blomsterkasser på altanen og det er grønt og fint og lyst på utsiktsbildene, og masse dagslys når man har visning. 

Så er det omtrent dødt om sommeren, da folk er på ferie. 

Så tar det seg opp om høsten igjen rett etter ferien. 

Litt mer labert om vinteren, da det er mørkt og trist. 

Åå så den beste sesongen har sannsynligvis vært? Kanskje det blir litt i sommer likevel siden folk ikke kan dra utenlands?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå så den beste sesongen har sannsynligvis vært? Kanskje det blir litt i sommer likevel siden folk ikke kan dra utenlands?

Kanskje, men folk er jo på hyttene sine nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Etter sommerferien pleier det å komme boliger for salg igjen. August/september.  Selv solgte jeg bolig i juli og kjøpte i august, så det går an. 

Anonymkode: c87ba...3c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger ganske mye med på finn og tror den beste sesongen har vært. Var masse ute i vår og nå (som jeg har fri og tid til å gå på visninger) er det jo ingenting ute. :P

Anonymkode: 6139d...46b

Skrevet

Mars, april og mai er nok hetest. Juni og juli er det ganske lite. August, september og oktober er det også bra. November, desember, januar er det ikke så mye og februar er det så som så rett før mars og våren.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske stille på finn nå... Tenker dere det er sannsynlig at det tar seg godt opp i august? Veldig utålmodig😁

AnonymBruker
Skrevet

Tar seg opp igjen etter ferien.

Anonymkode: e77de...29b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter også i spenning. Håpte å finne noe før sommerferien begynte, men nei, og nå er det helt dødt #utålmodig

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter også i spenning. Håpte å finne noe før sommerferien begynte, men nei, og nå er det helt dødt #utålmodig

Samme her!😭 er så fælt å bare gå og vente og ikke vite😣

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke vits å legge ut bolig for salg når "alle" er på ferie og ikke ønsker å gå på visninger. Må vente.

Anonymkode: 9df45...50d

Skrevet

Det tar seg opp igjen nå ved skolestart

AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle gjerne solgt nå, men ble ikke solgt da vi la den ut sent i juni, og nå er megler på ferie 😛 derfor venter vi til august...

Anonymkode: 39ffb...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...