AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Hei! Bare lurer på om flere har opplevd det samme som meg.. hadde en ma med påfølgende cytotec kur for 4,5 uker siden.. på ultralyd en uke etterpå sa gyn at det så fint ut, og evt smårester ville komme ut ved mensen. Nå har jeg hatt mensen i 5 dager, tatt graviditetstest som ble negativt så alt er som det skal ikke sant? Men, kjenner litt ubehag/trykk i livmoren når jeg står oppreist eller strekker meg ut. Noen flere som har opplevd dette? Jeg blødde ikke så veldig mye under denne mensen, spotter litt brunt fortsat så er ikke helt ferdig med den. Noen andre som har opplevd det samme? Er liksom ikke sterke nok smerter til at jeg gidder å ringe lege, skal dessuten på ferie i dag. Men hadde vært betryggende å høre at det var normalt 😛 Anonymkode: 9dfb9...958
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Be om en ekstra kontrolltime hvis du er usikker eller bestill en time hos gynekologen. Siden du har fått tilbake mensen er det sikkert ikke nødvendig, men bedre en usikkerheten du går med nå. Anonymkode: 5c24e...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå