AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Holder på å gå ned i vekt. Gått ned 6.7 kg til nå vil ned 5-8 kg til. Hvordan holde vekten etterpå? Tips! Anonymkode: e5cbb...83e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Holder på å gå ned i vekt. Gått ned 6.7 kg til nå vil ned 5-8 kg til. Hvordan holde vekten etterpå? Tips! Anonymkode: e5cbb...83e Ingen som har gjort dette å lykkes? Anonymkode: e5cbb...83e
tussi84 Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 For å holde vekten når du kommer til den vekta du vil være på, må du holde på de de tiltakene som gjorde at du gikk ned i vekt. Om du feks spiste mye feil Mat før, så må du fortsette med å holde deg unna slik type mat. Kroppen vil hele tiden jobbe i mot deg, da kroppen reagerer med å legge på seg raskt igjen ved å gå tilbake til gamle vaner. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, tussi84 skrev: For å holde vekten når du kommer til den vekta du vil være på, må du holde på de de tiltakene som gjorde at du gikk ned i vekt. Om du feks spiste mye feil Mat før, så må du fortsette med å holde deg unna slik type mat. Kroppen vil hele tiden jobbe i mot deg, da kroppen reagerer med å legge på seg raskt igjen ved å gå tilbake til gamle vaner. Dette. Jeg gikk ned 40 kilo og greide å holde meg på ny vekt en god stund. Nå er den nye vekta den nye normalen, så jeg holder meg her mye lettere nå. Anonymkode: 0c9e0...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Jeg gikk ned 40 kilo og greide å holde meg på ny vekt en god stund. Nå er den nye vekta den nye normalen, så jeg holder meg her mye lettere nå. Anonymkode: 0c9e0...ce6 Takk for svar, Hvor lang tid tok det før det var stabil sånn ca? Anonymkode: e5cbb...83e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 2 timer siden, tussi84 skrev: For å holde vekten når du kommer til den vekta du vil være på, må du holde på de de tiltakene som gjorde at du gikk ned i vekt. Om du feks spiste mye feil Mat før, så må du fortsette med å holde deg unna slik type mat. Kroppen vil hele tiden jobbe i mot deg, da kroppen reagerer med å legge på seg raskt igjen ved å gå tilbake til gamle vaner. Takk for svaret ditt. Har gått ned i vekt med å redusere mat mengde og holdt meg unna chips og snop. Så vil fortsette med det, men av og til spise snop/chips. Og man må vel litt opp igjen på matinntak for å ikke gå mer ned eller? Anonymkode: e5cbb...83e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Jeg gikk ned 40 kilo og greide å holde meg på ny vekt en god stund. Nå er den nye vekta den nye normalen, så jeg holder meg her mye lettere nå. Anonymkode: 0c9e0...ce6 Så flink du har vært! Anonymkode: e5cbb...83e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 Odds? Det er jo ikke Lotto det er snakk om. Det kommer jo an på om du holder på de nye vanene eller gradvis øker til slik du spiste før. Hvor mye går du ned i uken? Du må nesten føle deg litt fram når du har nådd ønsket vekt. Øke bittelitt i matveien, man trenger ofte mye mindre enn man tror for å stoppe nedgangen. Veie deg relativt hyppig for å passe på. Anonymkode: 61e85...47a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Odds? Det er jo ikke Lotto det er snakk om. Det kommer jo an på om du holder på de nye vanene eller gradvis øker til slik du spiste før. Hvor mye går du ned i uken? Du må nesten føle deg litt fram når du har nådd ønsket vekt. Øke bittelitt i matveien, man trenger ofte mye mindre enn man tror for å stoppe nedgangen. Veie deg relativt hyppig for å passe på. Anonymkode: 61e85...47a Takk for svaret ditt. Planen er å holde disse gode vanene og har funnet mange gode alternativer til snacks osv. Blir fortere mett og av mindre nå. Og som du sier kommer til å veie meg for å følge med og evt justere da, Anonymkode: e5cbb...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå