Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den babycallen der blir fort utsolgt for tiden, og den er allerede utsolgt på Jollyroom som du la ved link til. Jeg ser det som positivt at den blir utsolgt så fort. Vi har kjøpt samme, men har ikke fått testet den ordentlig enda, da babyen enda ikke er født. Vi er fornøyd det lille vi har testet. Veldig positivt at det både er lang rekkevidde og lang levetid på batteriet. Veldig kjedelig, og i grunn også brannfarlig, med de som må stå i laderen nesten hele tiden. 

Anonymkode: 91666...b38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den babycallen der blir fort utsolgt for tiden, og den er allerede utsolgt på Jollyroom som du la ved link til. Jeg ser det som positivt at den blir utsolgt så fort. Vi har kjøpt samme, men har ikke fått testet den ordentlig enda, da babyen enda ikke er født. Vi er fornøyd det lille vi har testet. Veldig positivt at det både er lang rekkevidde og lang levetid på batteriet. Veldig kjedelig, og i grunn også brannfarlig, med de som må stå i laderen nesten hele tiden. 

Ser nå at den utsolgt ja 😆 så kjekt! tror nok vi også går for den :) Takk for svar. 

Anonymkode: 9bd9c...988

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser nå at den utsolgt ja 😆 så kjekt! tror nok vi også går for den :) Takk for svar. 

Anonymkode: 9bd9c...988

Bare hyggelig. Ser ut som om du kan få den til samme pris hos Elkjøp: https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/babyutstyr/BC8000DV/neonate-babymonitor-bc8000dv?scid=Pricecomparison2988&utm_source=prisguiden&utm_medium=Pricecomparison&utm_campaign=prisguiden&utm_content=SDA

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den, er godt fornøyd med den. Det er en fordel at den ikke trenger internett som enkelte andre med kamera gjør.

Anonymkode: a00bd...9df

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Vi og ei venninne har Neonate siden den har gjort det godt i tester. Begge har vi opplevd at den har blitt ødelagt. Har fått bytta igjen, men vil ikke anbefale den. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har neonate uten kamera, og er veldig fornøyd. Batteriene holde lenge og rekkevidden er god. Den reagerer godt på barnelyder, uten å reagere på alt mulig annet. Siden den har vibrasjon kan vi også bruke den når vi holder på med ting, også gressklipping og annet slikt baby ikke kan være med på.

Selv føler jeg at jeg får ganske god oversikt også uten kamera. Vi har den gjerne i fotenden av vogna, og da hører vi når babyen beveger på seg eller noen flytter vogna. Vi hører selvfølgelig også alle lyder baby lager, og hører dermed om han er utilpass.

Anonymkode: f5633...dff

AnonymBruker
Skrevet

Neonate har dårlig batteri og dårlig kamera og bilde. Ville ikke valgt den. Ser mange anbefaler disse. Men for vår del er den total uaktuell. 

Anonymkode: 45044...1b5

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neonate har dårlig batteri og dårlig kamera og bilde. Ville ikke valgt den. Ser mange anbefaler disse. Men for vår del er den total uaktuell. 

Anonymkode: 45044...1b5

Neonate har jo ikke bare én baby call, så det vil jo variere fra modell til modell. Den Ts linker til er nyeste modell, som har både lang batteritid og godt kamera/bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...