AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har en baby på 8 måneder. Vi har slitt mye med amming hele veien og de siste månedene har hun kun ammet på natta. Hun ammer 3-4 ganger fra hun legger seg til neste morgen, og så har jeg pumpet meg på morningen så hun får en flaske med 100-150ml på formiddagen. Begynte med fast føde da hun var 4 måneder og hun spiser som regel 2 porsjoner grøt, litt middagsmat og litt brød hver dag. Hun sover veldig dårlig på natt og jeg skal snart tilbake på jobb, så jeg ønsker nå å slutte med nattammingen så far kan ta mer av natten. Jeg er redd for at det da blir helt slutt på amming og jeg er så lei av å pumpe (pumpet alle måltider til baby var 2 måneder) så da går vi nok over på erstatning. Hvor mye melk trenger egentlig en baby på denne alderen når de spiser såpass med fast føde? Det holder kanskje med en flaske morgen og kveld? Hun er veldig glad i vann og ligger helt øverst på vektkurven. Anonymkode: abdab...287
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Ble feil i overskriften, hun er 8 måneder:) Anonymkode: abdab...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå