Pip Skrevet 4. juli 2005 #1 Del Skrevet 4. juli 2005 Eg og mannen har lurt på å kjøpe oss ein tomannskajakk - me er glade i sjøliv, og tenkjer oss å bruke den til små turar på fjorden, og også litt lengre overnattingsturar. Me er ikkje 'proffe', og har ingen store krav til fart eller kjempekvalitet. Vil ha ein solid kajakk som er grei å padle (ikkje for brei og klumpete, og ikkje altfor tung) og som det går greit å bere. Kikka litt her inne - veldig 'snille' prisar, difor lurer me litt på kvaliteten... Den me har sett på er altså Brio. Kommentarar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 20. juli 2005 ...ingen tankar om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemy_* Skrevet 3. august 2007 #3 Del Skrevet 3. august 2007 Eg og mannen har lurt på å kjøpe oss ein tomannskajakk - me er glade i sjøliv, og tenkjer oss å bruke den til små turar på fjorden, og også litt lengre overnattingsturar. Me er ikkje 'proffe', og har ingen store krav til fart eller kjempekvalitet. Vil ha ein solid kajakk som er grei å padle (ikkje for brei og klumpete, og ikkje altfor tung) og som det går greit å bere. Kikka litt her inne - veldig 'snille' prisar, difor lurer me litt på kvaliteten... Den me har sett på er altså Brio. Kommentarar? prisene er lave forde forhandlerleddet mangler.... fra importør til kunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Del Skrevet 20. juli 2008 Nelo har de beste båtene, lett og bra kvalitet. du finner priser og informasjon på nelo.no selv er jeg fornøyd eier av en waterman k2 som min samboer og jeg drar på tur med over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MartheB Skrevet 23. juli 2008 #5 Del Skrevet 23. juli 2008 Har kanskje tenkt å begynne med det selv, så jeg har sjekka litt rundt på nettet.. Sjekk ut denne siden.. Her står det om valg av kajak, og litt andre ting om det.. http://www.treningsmagasinet.no/wip4/valg_...d.epl?id=242251 http://www.treningsmagasinet.no/wip4/sterk...d.epl?id=242153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå