Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine ble også slik etter at jeg ble gravid.. areolaene dekker omtrent halve brystet.. men igjen, tror ikke noen bryr seg når jeg ammer, og det er ikke dems business uansett..

Anonymkode: 478d0...bd5

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er normalt :)

Anonymkode: c0ede...411

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også forskjellig størrelse på areolaene og på det ene brystet så er den ikke rund, men rett på den ene siden. Veldig rar. Den største er nok ca 5 cm i diameter. Jeg synes også mine er store, og jeg har heller ikke så store bryster. 

Du hadde pene bryst, ikke et strekkmerke jo! Og null hengebryst! Du trenger ikke å være flau over dem ihvertfall. 

Anonymkode: 389c2...f53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er rart dere som har kommentert syntes de er fine.. Er dere ærlige? Kan noen ærlige kommentere? 

Anonymkode: e4678...ad2

For å svare på spørsmålene ditt. Nei, dette vil ikke endre seg med tiden. Og ja, det er helt normalt. Personlig synes jeg ikke du har noe pene bryst, men jeg liker ikke store areola eller brystvorter. Det er fullt mulig å operere, men totalt unødvendig. 

Og så må du slutte å skjule deg for kjæresten din, det er skikkelig turn off. 

Anonymkode: 9a427...30d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på spørsmålene ditt. Nei, dette vil ikke endre seg med tiden. Og ja, det er helt normalt. Personlig synes jeg ikke du har noe pene bryst, men jeg liker ikke store areola eller brystvorter. Det er fullt mulig å operere, men totalt unødvendig. 

Og så må du slutte å skjule deg for kjæresten din, det er skikkelig turn off. 

Anonymkode: 9a427...30d

Tusen takk for svar. Jeg er 100% sør amerikansk men adoptert som baby. Fant ut i kveld at de brystene jeg har er typisk hvordan de ser ut der jeg er fra. Her i Norge har folk fine små nippler og små aerolaer slik jeg har sett opp gjennom tiden. Jeg har fått lav selvtillit av å se at mine er annerledes enn andre sine, og mye mørkere i fargen. Mange kommenterer her at de har like eller større så det er jo mange nordiske som også har slike da, men mine er bare, sånn selv før og etter amming av 2 små. Jeg har aldri vært fornøyd. 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normale mammapupper 

Anonymkode: d4349...d75

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Du har jo flotte, normale pupper😊 Jeg vil nesten kalle dette ungpikepupper. jeg har større pupper, mer heng, større og mye mørkere areola og større brystvorter. Føler meg helt normal selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer sprett. Og jeg er 100% norsk forresten.

Anonymkode: ecf1e...00b

• Liker 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Jeg er 100% sør amerikansk men adoptert som baby. Fant ut i kveld at de brystene jeg har er typisk hvordan de ser ut der jeg er fra. Her i Norge har folk fine små nippler og små aerolaer slik jeg har sett opp gjennom tiden. Jeg har fått lav selvtillit av å se at mine er annerledes enn andre sine, og mye mørkere i fargen. Mange kommenterer her at de har like eller større så det er jo mange nordiske som også har slike da, men mine er bare, sånn selv før og etter amming av 2 små. Jeg har aldri vært fornøyd. 🙄

Jeg er (så vidt jeg vet) helt nordisk, men har mye mørkere areolaer enn deg, og omtrent samme størrelse på areola/brystvorte. Har aldri tenkt noe annet enn at det er helt normalt... Tror du har en hang up her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...