Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vinga
Skrevet

Vurderer å få øyevippene mine farget hos frisør før jeg reiser bort i sommer. (Det blir sikkert en del bading i løpet av ferien.)

Må farge dem svarte, alt annet blir for lyst. Noen her som har gjort det, og ser det akkurat ut som om man har mascara på seg?

Det er helt sikkert 100% vannfast?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det ser IKKE ut som om du har mascara på, men som dine egne øyenvipper, bare mørkere. Jeg har gjort det en gang, men da klarte jeg ikke å holde øynene godt nok lukket, og det sved noe infernalsk. Neste gang skal jeg be dem om å ta ett øye om gangen.

Fargen forsvinner gradvis, i løpet av 3-4 uker.

Gjest Vinga
Skrevet

Ynk. Kanskje jeg bare rett og slett dropper mascara når jeg vet at det blir bading. :-? (Har ingen vannfast, bruker linser)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville nå ikke påstå at det er mye lettere å gjør det selv... Jeg tør ikke gjøre det selv, er redd for å kline noe på huden/få masse gøsj i øyet, så jeg gjør det enten hos en venninne eller hos frisøren (ikke kolokrem, men frisør-farge som sitter mye lenger). Sitter kjempelenge, og som Lilith her sier, det ser ut som dine egne, men mye mørkere vipper. Veldig fint synes jeg selv da. Jeg gidder ikke bruke sminke daglig, mye pga vippene som nå ikke ser helt albino ut lengre

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg gjorde det for første gang rett før bryllup og bryllupsreise, og ble veldig fornøyd m resultatet. Det varte i ca. 4 uker, men da har jeg jo badet og solet masse, ellers skulle det holde i 5-6 uker sa hudpleieren. Det sved litt hos meg også, men ikke uholdbart mye, og det var mye bedre enn når jeg har prøvd å gjøre det selv før (det har ikke funket i det hele tatt). Øyenbryn gjør jeg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...