Gå til innhold

Hvis du fikk lov til å skru tilbake tiden og forandre En ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva hadde det vært?

Jeg for min del hadde holdt meg helt unna mannfolk og forhold, og heller studert beinhardt, og jobbet på siden.

Anonymkode: 0139c...956

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

investert 1000kr i bitcoin i 2010

Anonymkode: 20ea0...e77

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hva hadde det vært?

Jeg for min del hadde holdt meg helt unna mannfolk og forhold, og heller studert beinhardt, og jobbet på siden.

Tatt skolen mer seriøst, slik at jeg hadde en fast og trygg jobb i dag, fremfor å surre rundt som tilkallingsvikar i en alder av snart 40 år

Anonymkode: 60331...233

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fått sønnen min med en annen mann som ikke har rusproblemer! 

Anonymkode: a13b1...ebe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg kan svare på dette jeg. Det har skjedd litt for mye i livet mitt, mye/mest forårsaket av andre, noe/endel forårsaket av meg også. Nåe jeg tenker tilbake så tenker jeg på mange "crossroads",veikryss hvor jeg også var med på å velge det ene eller det andre. Men veldig ofte følte jeg at jeg ikke hadde noe valg, og veldig ofte var det noen som valgte for meg. Alt i alt, så er jeg den jeg er i dag, og det får være godt nok. Har langt i fra alt på plass i livet, men det går fremover og jeg forsøker mitt beste å holde meg i nåtid og hverken gå for langt frem i fremtid, eller gå for mye tilbake i fortid. Det er den eneste måten jeg kan holde meg selv sammen på. Steg for steg skal livet alltid bare bli litt bedre, det er eneste fokuset.

Anonymkode: af924...39f

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva hadde det vært?

Litt enig. Hatt tidenes kjærlighetssorg. Nå er jeg endelig ut av det. Og nå nyter jeg å være alene. Litt ensomt på søndager, men da går jeg tur. Slipper utroskap, sjalusi, bli bestemt over og ta hensyn til andre.

Anonymkode: 2b56b...af9

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke ha forandret på noe siden det er ingen garanti på at man ville fått et positivt utfall, det kunne like godt fått et enormt negativt utfall.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått sønnen min med en annen mann som ikke har rusproblemer! 

Anonymkode: a13b1...ebe

Men da vill du ikke fått den sønnen, du ville fått et annet barn som kunne vært en datter,

Anonymkode: 1c832...674

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

hva hadde det vært?

8 hours ago, AnonymBruker said:

Tatt skolen mer seriøst, slik at jeg hadde en fast og trygg jobb i dag, fremfor å surre rundt som tilkallingsvikar i en alder av snart 40 år

Anonymkode: 60331...233

Akkurat utdanning kan man jo få gjort noe med også som voksen. 

Anonymkode: 8ce30...a30

AnonymBruker
Skrevet

Hadde unngått å reise på et spesifikt arrangement. 

Anonymkode: d8f59...e52

• Liker 6
Skrevet

Ville ikke endret noe for da hadde jeg ikke hatt sønnen min. :) Ville aldri risikert det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt meg leilighet på slutten av 90-tallet, og ikke solgt igjen før nå.

Anonymkode: 25e34...5fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At jeg ikke har tatt godt nok vare på ryggen min. Er prolaps operert 2 ganger. Den siste gangen var ganske alvorlig. Har endt opp med kronisk dropfot og ett liv som aldri vil bli det samme igjen. 

Anonymkode: c5cc3...a6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri blitt sammen med eksen min.

Anonymkode: 734cf...2d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde visst hvordan de neste 11, 5 årene kom til å bli, skulle jeg sagt ja til å bytte til Steinerskolen etter høstferien i 1. klasse. 

Anonymkode: a1576...36a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen historier med menn jeg kunne vært foruten. Jeg ville kjøpt bolig og betalt på den. Kjøpte bolig mange år senere og solgte. Dumme meg burde ha leid den ut når jeg flyttet fremfor å selge. Livets mest uheldige ting hadde jeg ikke kunnet forandre desverre. Det er en grunn til at enkelte dårlige valg ble gjort. De måtte gjøres. 

Anonymkode: 38ae9...954

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at alle feil har ført meg der jeg er i dag.

Så det eneste jeg angrer på er all stress og unødvendige bekymringer. Burde ikke latt så verdifull tid gått tapt på det.

Anonymkode: c2187...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke tatt antibiotika!! Det har fucka opp helsa og livet mitt såååå mye!!! 

Anonymkode: 71f76...705

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville flyttet lengst mulig vekk fra mine foreldre! 

Anonymkode: 95b55...aad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kontaktet barnevernet og bedt de om å flytte meg til et fosterhjem  når jeg var 13. Livet mitt ville mest sannsynlig vært veldig annerledes i dag, hvis jeg hadde gjort det.

Anonymkode: 01362...6b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...