AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Del Skrevet 23. juni 2020 Hadde lyst på slike til middag, men oppdaget at grillen var gåen. Kan jeg lage det her i stekeovn eller panne? Noen som har tips? Anonymkode: c56bb...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. juni 2020 #2 Del Skrevet 23. juni 2020 De seller engangsgrill til 30 spenn. Og det står vel hvordan du lager dem i ovnen på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Del Skrevet 23. juni 2020 7 minutter siden, ajarRun skrev: De seller engangsgrill til 30 spenn. Og det står vel hvordan du lager dem i ovnen på baksiden. Ja men jeg orker ikke å reise tilbake til butikken, og det står bare hvordan de lages i grill Anonymkode: c56bb...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. juni 2020 #4 Del Skrevet 23. juni 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg orker ikke å reise tilbake til butikken, og det står bare hvordan de lages i grill Anonymkode: c56bb...a80 Stek dem i 20 minutter på 180 grader og så hiver du på grillen til de ser grillet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Del Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, ajarRun skrev: Stek dem i 20 minutter på 180 grader og så hiver du på grillen til de ser grillet ut? Det prøver jeg, takk! Prøvde å google litt, mye delte meninger om temperatur, folie osv. Anonymkode: c56bb...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Del Skrevet 23. juni 2020 Grillfunksjon i ovnen fungerer vel? Husk å følge med å evt snu den underveis. Blir ikke helt det samme, men i nøden.. Anonymkode: 10047...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå