AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg er så lei av at de oppfører seg som de gjør. Og når jeg påpeker det blir han sur og avvisende ovenfor meg. Jeg vet jo det er hans unger, hans oppdragelse osv, men når det går utover meg og mine barn blir jeg irritert. Han ser virkelig ikke hvor uforskammede de er. Og når jeg forteller ham om at mine barn blir såret av kommentarer fra dem - eller forteller ham at han burde irettesatt - da blir han kjempekald mot meg. Skifter personlighet. Noen tips å komme med? Og nei, dere trenger ikke komme med at «du virker fæl, stakkars unger, du bør gjøre dem en tjeneste og komme deg bort fra dem»- type kommentarer.. Jeg er fullt klar over at en av løsningene er å gjøre det slutt. For vet virkelig ikke om jeg orker å ha det der i livet mitt. Konstant irritasjon. Blir også sånn at jeg begynner å mislike barna. Pga at han ikke setter ordentlige grenser og godtar all slags dritt fra dem. Anonymkode: 48d69...932 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Du er nok like blind ovenfor dine egne barn. Anonymkode: f451b...ab8 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 For dine barn er helt sikkert engler.... Anonymkode: 4a7fb...258 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Det er aldri lurt å innlede et forhold hvis du ikke har god kjemi med partners barn fra første stund. Vær heller særboere til barna flytter ut. Tenk på barnas beste. Anonymkode: a22de...399 1
Roci Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av at de oppfører seg som de gjør. Og når jeg påpeker det blir han sur og avvisende ovenfor meg. Jeg vet jo det er hans unger, hans oppdragelse osv, men når det går utover meg og mine barn blir jeg irritert. Han ser virkelig ikke hvor uforskammede de er. Og når jeg forteller ham om at mine barn blir såret av kommentarer fra dem - eller forteller ham at han burde irettesatt - da blir han kjempekald mot meg. Skifter personlighet. Noen tips å komme med? Og nei, dere trenger ikke komme med at «du virker fæl, stakkars unger, du bør gjøre dem en tjeneste og komme deg bort fra dem»- type kommentarer.. Jeg er fullt klar over at en av løsningene er å gjøre det slutt. For vet virkelig ikke om jeg orker å ha det der i livet mitt. Konstant irritasjon. Blir også sånn at jeg begynner å mislike barna. Pga at han ikke setter ordentlige grenser og godtar all slags dritt fra dem. Anonymkode: 48d69...932 Er dere samboere? Har du hel eller delt omsorg for barna dine? Kan du gi noen eksempler på hvordan hans barn sin oppførsel går ut over deg og dine barn?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Nå er det enorm forskjell på barn da, noen er rett og slett drittunger. Ville droppet hele fyren. Anonymkode: ebbb8...499
Blondine Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er aldri lurt å innlede et forhold hvis du ikke har god kjemi med partners barn fra første stund. Vær heller særboere til barna flytter ut. Tenk på barnas beste. Anonymkode: a22de...399 Så sant!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 Har inntrykk at dette er typisk alenepappaer, ingen kontroll, ser ingenting, spesielt ikke om det er prinsessen hans😅 finn en ubrukt mann, bruktmarkedet er ikke alltid så bra (ment som humor) håpe ingen tar seg nær av det Anonymkode: 1ef93...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 Ville holdt meg unna 2. sortering Anonymkode: ebbb8...499 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Er dere samboere? I så fall bør du vurdere om det er rett å bo sammen. Ikke fordi "stakkars barna hans, så fæl du er", men du sier selv det går utover dine barn. Tenk på dine barn og hva som er best for dem. Anonymkode: d1327...ae7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå