AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg trenger noen brutalt ærlige meninger! Jeg skal finne en kjole. Skal brukes i bryllup, mannen min skal være forlover. Problemet mitt er at jeg hater å shoppe, for jeg føler meg feit og stygg i alt jeg tar på meg. Jeg har en litt vrien kroppsfasong. Jeg har noen kg for mye på kroppen, er 165 høy og 70 kg. Mesteparten er sentrert rundt magen. Jeg har store pupper, så kjoler ser fort tacky ut på meg. Jeg må derfor også ha BH, så åpen rygg er no-no. Beina mine er fine og hoftene er ikke for brede. Bryllupskjoler bør være under kneet, tenker jeg. Jeg ønsker ikke stropper, litt arm må jeg ha, men de kan være litt gjennomsiktige. Pga magen vil jeg helst ikke ha veldig kroppsnære kjoler. Men jeg kan ikke ha noen som henger rett ned fra brystet uten innsving, nettopp fordi jeg da ser høygravid ut. Jeg har sett litt på denne, men modellen er jo syltynn og den ser nok ikke like bra ut på meg. https://m.zalando.no/maya-deluxe-geometric-embellished-sequin-bodice-maxi-dress-ballkjole-m2z21c01s-m11.html Er det noen av dere som har lyst til å hjelpe meg å finne en kjole til bryllupet? 😊 Jeg blir evig takknemlig!! Anonymkode: 615d4...3f0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Det finnes kjoler som kan trylle, en må bare finne snittet som passer og et stoff med litt tyngde i. Har du en kjolebutikk i nærheten, så du kan prøve? Evt brudekjolebutikk med selskapskjoler også? Hvis du bor i nærheten av Bergen kan Ini style på Sartor eller Arna være et lurt sted å starte. Anonymkode: e1498...dcf
Amatariel Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Jeg hadde samme problem som deg, og prøvde meg frem på litt nettshopping. Fant da en FANTASTISK kjole. På ebay faktisk. Den er veldig lett, glatt og stretchy, og ser derfor veldig penkjole ut. Jeg har brukt min i type selskap som bryllup og julebord. Det er god plass til bryster, former dem veldig fine oppi her, samtidig som beltet som hører til gjør midjen fin. Jeg har beltet nesten helt oppunder brystet slik at kjolestoffet faller lett nedover og det gjør at magevalkene blir helt skjult 😊 Den finnes i mange farger (jeg har den lilla) og prisen er ca. 250 kr inkl. frakt!! Litt toll kommer vel utenom. Største minuset er kanskje leveringstid, da det er usikkert hvor lang tid det tar med post fra utlandet i koronatid. Men selv om bryllupet er nært forestående vil jeg anbefale deg å kjøpe en eller flere av disse, til en senere anledning 😁 Link Link (samme kjoler, men annen selger) De finnes også i lang versjon, men jeg foretrekker de korte da jeg syns man ser tykkere ut i lang kjole (dersom man ikke er slank da) Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå