Gå til innhold

Flaut med luft!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe man kan gjøre? Jeg takler ikke lyder fra vagina? Bør jeg få en operasjon som gjør den strammere? Jeg kniper og kniper, men det kommer likevel lyder. Det er så turn off. Blir flau og lei meg. 

Anonymkode: 3bbcf...92a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du får be han slutte å peise på, du er ikke en sykkelpumpe.

Anonymkode: b2821...ae7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du får be han slutte å peise på, du er ikke en sykkelpumpe.

Anonymkode: b2821...ae7

Jo men skal da tåle litt. Det skjer ikke hver gang, men ofte. Jeg tror jeg ikke er stram nok og får komplekser. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo men skal da tåle litt. Det skjer ikke hver gang, men ofte. Jeg tror jeg ikke er stram nok og får komplekser. 

Fiks hodet ditt i stedet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt! Alle gjør dette. Du må prøve og ikke tenke på det. Evt kan du trene bekkenmuskulaturen. En operasjon er ikke løsningen

Anonymkode: 6bf88...bf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tenk så mye, da blir det gøyere😂

Anonymkode: 5811f...9ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt! Alle gjør dette. Du må prøve og ikke tenke på det. Evt kan du trene bekkenmuskulaturen. En operasjon er ikke løsningen

Anonymkode: 6bf88...bf2

Ja jeg kniper og kniper. Men føler det ikke hjelper. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kniper og kniper. Men føler det ikke hjelper. 

Hva med å ta den i analen?

AnonymBruker
Skrevet

Knipe hjelper ikke. Og unngå doggy, det er verste stillingen. Prøv også å unngå at han går helt ut og inn igjen, hold han inne. 

Anonymkode: 22bd8...a92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe man kan gjøre? Jeg takler ikke lyder fra vagina? Bør jeg få en operasjon som gjør den strammere? Jeg kniper og kniper, men det kommer likevel lyder. Det er så turn off. Blir flau og lei meg. 

Lær deg en gang for alle, det som skjer på soverommet er ikke flaut, det er helt normalt. Absolutt alt er helt normalt. Luft i vagina, så vått at lakenet må skiftes, bajs på tissen hvis man liker anal, rare smaker og lyder om hverandre.. 

Klarer du ikke å venne deg til den tanken så bør du slutte å ha sex. 

Anonymkode: 932fc...915

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at det har mer med valg av stilling og teknikk enn hvor stram jeg er. Hvis han tar meg bakfra med lange støt og gjerne litt vinkel, så pumper han meg liksom opp. Korte støt rett inn og ut gir mindre luft.

Vi synes egentlig det er litt morsomt. Pålen hans kjennes enda større ut enn den er hvis han «pumper meg opp». Og etterpå kan vi ligge og trykke på magen min for å få luften ut. :-) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fioljenta skrev:

Min erfaring er at det har mer med valg av stilling og teknikk enn hvor stram jeg er. Hvis han tar meg bakfra med lange støt og gjerne litt vinkel, så pumper han meg liksom opp. Korte støt rett inn og ut gir mindre luft.

Vi synes egentlig det er litt morsomt. Pålen hans kjennes enda større ut enn den er hvis han «pumper meg opp». Og etterpå kan vi ligge og trykke på magen min for å få luften ut. 🙂

Ja det skjer ikke hver gang, men er livredd jeg er ødelagt der. Moro at dere kan le av det. Jeg vil også bli så trygg. Jeg får bare knipe og knipe alt jeg makter videre.

AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting med hvor stram eller slapp du er. Knipeøvelser hjelper nada mot det. Luft blir pumpet inn, og den må ut, samme hvor stram eller slapp man er. 

Alle fittefiser til tider. Doggy, og denslags stillinger, pumper mye luft inn. Det må du bare lære deg å leve med; fittefis er helt naturlig og skjer, og sånn er det bare. 

Anonymkode: 70897...0b8

Gjest Alterego666
Skrevet

Kanskje knipingen er problemet?

Uansett: Fittefis er noe man sammen ler av. Det gjør ingen ting. Jeg vet med 99% sikkerhet at mannen din ikke plages, han vil bare ha deg.🌹

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg og min ff hadde sex peiset han jo På, det går ofte litt hardt for seg,så når han ber meg snu meg over fra doggy til å legge meg på rygg buldrer det jo i vei nedi der, begge begynner flirer så sier han, huff jeg fyller deg jo helt med luft😆 så vet du hva, ikke tenk på dette. Er ofte teknikken til mannen dette går på hos meg ihvertfall . Alt skal ikke være seriøst. Slapp av. Jeg er stram og fin, kniper regelmessig men hender det buldrer litt innimellom når han tar meg sånn hardt og fort😆

Anonymkode: 17c99...049

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skjer ikke hver gang, men er livredd jeg er ødelagt der. Moro at dere kan le av det. Jeg vil også bli så trygg. Jeg får bare knipe og knipe alt jeg makter videre.

Det hjelper ikke å knipe. Det er luft som han skyver inn når han puler deg, som slipper ut igjen. Dette er veldig normalt, og ikke noe å være flau over.
Du er ikke stor, det nytter ikke knipe. 

Anonymkode: 1cf9b...e1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord. 👏💖

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, maskinisten skrev:

Hva med å ta den i analen?

Så hun kan fise istedenfor? Som maskinist vet du vel bedre, eller?

Anonymkode: ac77d...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...