AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg hadde termin i går og har ingen tegn til fødsel. Forrige gang ble jeg satt i gang 12 dager etter termin. Det ble en lang og traumatisk fødsel som endte med klipp og vakum. Sliter med fødselsangst og er livredd at jeg står overfor samme greia nå:( Siden kroppen min ikke var klar ble alt bare fælt med riestimulerende drypp i en evighet og alt for lang pressefase. Noen som har blitt satt i gang med nr 1 og fødsel startet av seg selv med nr 2? Siden jeg ikke har noe annet enn litt kraftige kynnere på kvelden klarer jeg ikke se for meg at kroppen skal gå i fødsel av seg selv. Beklager syteinnlegg, men trenger noen oppmuntrende ord😔 Anonymkode: 2f63f...3fc
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Jeg hadde ingen tegn til fødsel før mine startet. Trodde fødsel var flere dager unna Skjønner du ikke ønsker samme opplevelse som sist, men mange føder gjerne litt før med andremann. Det er enda flere dager til det blir snakk om en eventuel igangsettelse, så prøv å ta en dag av gangen. Anonymkode: f1fe2...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå