AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg tok hastekeisersnitt for 12 dager siden, og føler meg fortsatt nokså redusert. Det var forsåvidt en lang og traumatisk fødsel, og det har av naturlige årsaker ikke blitt mye søvn i ettertid 😅 Men jeg er fortsatt øm i magen, og ben og rygg verker som om jeg skulle ha hatt influensa. Snittet ser rent og pent ut, så tviler på det er noe infeksjon. Men jeg føler meg bare så veldig redusert fortsatt. Jeg er nok av den utålmodige typen, og vil forte meg å bli frisk. Men jeg hører folk har det så greit etter keisersnitt og jeg begynner jo å lure.. Hvor lang tid tok det for dere andre med keisersnitt å komme dere litt til hektene igjen? Anonymkode: 39ff6...785
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Husk at kroppen også er i barselsmodus da, mange som føler seg litt sånn uten keisersnitt også 😊 Og hastekeisersnitt er jo sikkert en påkjenning for kropp og sinn, i forhold til et planlagt KS vil jeg tro. Og siden fødselen var hard og traumatisk, og i tillegg dårlig søvn, så er det ikke så rart at formen ikke er på topp 😅 Pass på å få i deg nok næring, drikke og sov når du kan, så blir det gradvis bedre tenker jeg 😊 Anonymkode: 80480...662
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Jeg følte meg «normal» etter 3 uker Anonymkode: 17536...1a4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 "Normalt" er vel 3-12 uker. Du har jo sydd mange lag som skal heles. Så du må nok smøre deg med tålmodighet Anonymkode: b0aed...6d5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Tar lang tid, med meg tok det nesten 3-4 mnd. Jeg har fremdeles lite følelser rundt arret i dag, 4 år etter Anonymkode: 18598...f18
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Følte meg normal etter 2-3 uker, men selv nå etter 12 uker, er magen øm i det området. Men jeg tenker ikke over arret lenger i den grad at jeg nå hoster og nyser uten å holde på det. Gi det litt mer tid, det blir bare kjipt om du er utålmodig og styrer litt for mye, litt for tidlig. Anonymkode: 2bca8...f60
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 6 uker siden akutt ks og jeg har fortsatt en del vondt i såret. Er i god form ellers da. Hadde en del vondt i ryggen de 3 første ukene etterpå. Anonymkode: c6aec...694
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 3-4 uker før jeg følte meg i grei form igjen. Hadde også fødsel i flere døgn før det ble ks så jeg var utslitt på forhånd. Anonymkode: 3ca3a...c3f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Jeg var i fin form 4-5 dager etter KS, men kjente på at jeg ikke skulle anstrenge meg og jeg ble fortere sliten. Ikke opplevd det slik som du beskriver, men som du leser er det veldig individuelt. Ta kontakt med føden/barsel hvis du lurer på noe, de har fremdeles ansvar for deg. ❤️ Anonymkode: 2aa7c...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå