duja Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Hei! Jeg er igang med livstilsendring, og så langt går det veldig bra. Jeg går ned og begynner å føle meg fantastisk. Dette resulterer i at jeg nå har blitt mer bevisst på klær og hvordan jeg ser ut (fantastisk følelse). Det er moro å gå i butikken! Men...jeg har en stor bul under navlen, og det kan se ut som rumpa mi henger fram. Jeg har fått tre barn rimelig tett. Jeg tror at det er fett og ikke løs hus. I tillegg har jeg delte magemuskler og magen buler litt ut. Jeg synes det er kjedelig at den skal «ødelgge» en ellers så bra følelse. Er det noe jeg kan gjøre for å minske dette? Eller er det bukplastikk som gjelder?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Hva er din bmi nå? Jeg tenker den vil forsvinne eller hvertfall minskes når man kommer i nedre del av normal bmi. Da får du også svar på om dette er løshud som du da evt kan fjerne om det plager deg. Ville hvertfall nådd ønsket vekt og sett at jeg klarte å holde den i minst ett år før jeg vurderte noen som helst operasjon. Anonymkode: 0ea50...0cc
duja Skrevet 23. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2020 Nå har jeg en bmi på 26,7, så det er fortsatt en vei å gå. Må vel bare være tolmodig, men jeg tørr ikke å gå med tettsittende bukser uten at jeg har en lang genser over...
addict Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 40 minutter siden, duja skrev: Nå har jeg en bmi på 26,7, så det er fortsatt en vei å gå. Må vel bare være tolmodig, men jeg tørr ikke å gå med tettsittende bukser uten at jeg har en lang genser over... Har ca samme bmi som deg (26) og jeg må ha full bukplastikk for å fikse det 😊 Trodde også det var fett men det er løs hud.
duja Skrevet 24. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2020 Ja, kanskje det er der hos meg også. Kjennes veldig ut som fett, men 😅
addict Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 11 timer siden, duja skrev: Ja, kanskje det er der hos meg også. Kjennes veldig ut som fett, men 😅 Det gjorde det til meg også 😊 men nå er det borte for jeg våknet etter operasjonen for 3 timer sida 🥳 Du kan se bilder for å sammenligne i dagboka mi her inne hvis du vil 😊 den ligger under forumet dagbok og under A 😊 mageskinn-dagboka mi 😂
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #7 Skrevet 24. juni 2020 Jeg måtte google "front butt". Hva skyldes den der gropen i midten? Jeg har selv ingen flat mage, litt valker her, men akkurat denne anatomien var ny for meg. Anonymkode: 72e23...724 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå