AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Ellers mister baby grepet eller puppen ramler ned? Har ikke så voldsomt store bryst. Dette er nær jeg ligger uten bh. Noen flere? Anonymkode: 7bf89...73a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Ja. Rullet sammen håndklær eller lignende og hadde under brystet for å støtte opp. Det hjalp. Jeg fikk aldri dreisen på amming uten hjelpemidler / ute av huset. Anonymkode: 13352...f9f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Jepp. gikk seg til etter 8-10 uker. Da kunne jeg amme uten pute og uten å holde puppen på en spesiell måte 😅 Anonymkode: 981d6...aa0
Skogkløver Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Jeg måtte sitte i ro og hålde brystet de 20 minuttene det tok å tømme hver pupp. Beveget jeg meg mistet barnet taket og ville ikke starte på nytt. For et ork. Ble litt bedre etter klipp av tungebåndet heldigvis, da klarte hun å holde vakuum uten at jeg satt stille som en statue 🙈
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Jeg måtte holde og forme brystet, og var helt avhengig av ammepute for å amme helt til ungen var nærmere 6 mnd. Jeg fikk ikke til å amme ute blant folk, for det var klin umulig å skjule seg litt og ikke blotte hele puppestellet. Det kom seg når babyen ble større og sterkere. Anonymkode: 2e126...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå