AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Hvordan fungerer det egentlig? Vet at jeg må ha flere behandlinger. -Blir hårene helt borte etter første behandling for så å komme tilbake, men færre? -Leser at det tar 12-20 dager før hårene "faller ut". Betyr det at jeg bare må fortsette å barbere som normalt? Anonymkode: 0c585...1de
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Hårene er i forskjellig vekstfase, derfor trengs det flere behandlinger for å "treffe" alle, som du har fått med deg. Så det blir altså litt færre hår for hver behandling. Min erfaring er at du er helt hårfri i ca 4-6 uker, før de hårene som ikke var i rett vekstfase kommer tilbake. Før hårene har falt ut, trenger du 1-2 barberinger (min erfaring), men det er veldig deilig i den måneden man er helt hårfri etter det. Dersom hårveksten skyldes hormonendringer i forbindelse med overgangsalder, kan det komme nye hår senere. Anonymkode: 5d243...e7c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før hårene har falt ut, trenger du 1-2 barberinger (min erfaring), men det er veldig deilig i den måneden man er helt hårfri etter det. Anonymkode: 5d243...e7c Dvs. at du er ikke glatt og hårfri dagen etter behandlingen, men kanskje etter en uke eller to? Anonymkode: 0c585...1de
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dvs. at du er ikke glatt og hårfri dagen etter behandlingen, men kanskje etter en uke eller to? Anonymkode: 0c585...1de Håret som ligger under huden "dyttes ut" etterhvert, selv om det egentlig ikke vokser. Derfor tar det noen dager før alle hårrøttene, og håret som lå under huden, blir borte. Anonymkode: 5d243...e7c
Millimani Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan fungerer det egentlig? Vet at jeg må ha flere behandlinger. -Blir hårene helt borte etter første behandling for så å komme tilbake, men færre? -Leser at det tar 12-20 dager før hårene "faller ut". Betyr det at jeg bare må fortsette å barbere som normalt? Anonymkode: 0c585...1de Mener du på klinikk, eller med egen maskin?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 11 minutter siden, Millimani skrev: Mener du på klinikk, eller med egen maskin? Klinikk Anonymkode: 0c585...1de
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 29 minutter siden, Millimani said: Mener du på klinikk, eller med egen maskin? Hjemmemaskinene (som ikke er laser) er ikke effektive nok til å fjerne hår. De kan redusere hårveksten noe, men er etter min mening bortkastete penger (jeg har en). Anonymkode: 5d243...e7c
Millimani Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hjemmemaskinene (som ikke er laser) er ikke effektive nok til å fjerne hår. De kan redusere hårveksten noe, men er etter min mening bortkastete penger (jeg har en). Anonymkode: 5d243...e7c Jeg har en selv, og den fungerer fint. Selv er jeg kvitt masse hårvekst, takket være den. Du må bare ha veldig god tålmodighet.
inc88 Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hjemmemaskinene (som ikke er laser) er ikke effektive nok til å fjerne hår. De kan redusere hårveksten noe, men er etter min mening bortkastete penger (jeg har en). Anonymkode: 5d243...e7c Jeg har veldig lite kjønnshår igjen etter å ha brukt en slik... trodde det ville vokse tilbake, men det gjorde det ikke. Barberte der jeg ville fjerne, så en del pew pew på maks, og etter noen ganger var det borte... 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Hvilken hjemmemaskin er best? Anonymkode: 0a584...745
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 5 minutter siden, inc88 skrev: Jeg har veldig lite kjønnshår igjen etter å ha brukt en slik... trodde det ville vokse tilbake, men det gjorde det ikke. Barberte der jeg ville fjerne, så en del pew pew på maks, og etter noen ganger var det borte... Så utrolig! Kan du anbefale type maskin? Jeg har en datter som sliter mye med selvfølelse på grunn av mye mørkt hår på kroppen. Det er overalt, så utrolig kostbart å gå på salong. Har derfor vurdert å kjøpe, men usikker på om det overhodet er noen som virker. Har til og med vurdert å kjøpe mer proff maskin, så hun kan ha og bruk selv, for nydelig jente, men dette ødelegger mye for henne. Anonymkode: 1b853...cc9 1
inc88 Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 Det var en Philips Lumea men den typen er ikke i salg lenger... https://www.whiteaway.no/personlig-pleie/harfjerning/permanent-harfjerning/product/philips-bri956-00/ Her er en som sier "permanent" så jeg regner med den gjør jobben minst like bra... Jeg kan i alle fall si at det fungerer og var ikke forberedt på at det skulle være permanent... det er noen få veldig tynne og fine hår her og der men de hadde sikkert forsvunnet om jeg hadde fortsatt...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 4 timer siden, inc88 skrev: Det var en Philips Lumea men den typen er ikke i salg lenger... https://www.whiteaway.no/personlig-pleie/harfjerning/permanent-harfjerning/product/philips-bri956-00/ Her er en som sier "permanent" så jeg regner med den gjør jobben minst like bra... Jeg kan i alle fall si at det fungerer og var ikke forberedt på at det skulle være permanent... det er noen få veldig tynne og fine hår her og der men de hadde sikkert forsvunnet om jeg hadde fortsatt... Den du linker til har jeg god erfaring med også ☺ Anonymkode: 841e5...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå