Melian Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 Så du også har hatt bursdag, så her kommer en forsinket bursdagshilsen: Hurra for deg som har fyylt ditt år ja deg vil vi gratulere! (med overstått) Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vi vil marsjere. Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere, Gratulere! Med dagen den trettendeeeee! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 16. september 2002 #2 Del Skrevet 16. september 2002 Hei Melian! Tusen takk for flott bursdagssang! Fikk helt klump i halsen! Jeg blir så rørt på mine gamle dager!! Klem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 16. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2002 Og klem tilbake! Ingen kommer fra å måtte stå oppå bordet, (mens alle går rundt omkring med bursdagssang) når jeg får snusen i bursdager, vet du! :D Det skulle jo bare mangle! :D Hipp hurrag! Håper du hadde en god dag! Hilsen mesterpoeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 16. september 2002 #4 Del Skrevet 16. september 2002 Gratulerer med vel overstått, Maeve! Håper du hadde en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. september 2002 #5 Del Skrevet 16. september 2002 Dagen ble overstått fredag og rekeaften lørdag... hadde du det hyggelig? Håper det. Solen skinner i dag også. Senbursdagskos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 16. september 2002 #6 Del Skrevet 16. september 2002 Congratulations, Maeve!! Bedre sent enn aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 16. september 2002 #7 Del Skrevet 16. september 2002 GRATULERE MED DAGEN MAEVE! hilsen en gammel dame indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 16. september 2002 #8 Del Skrevet 16. september 2002 Takker dere alle sammen for bursdagshilsningene, og dagen var fredag den 13, og ingenting galt skjedde(pusta lettet ut)!! Lørdagskvelden var det venninnekveld med kake og rekekos, og topp stemning! Gemalen på jobb så han fikk med seg slutten!! Neste år tar jeg feiringa i lag med deg Tusenfryd, vi kan showe litt i forumet, servere kaffe og kake!! Håper din dag Tusenfryd var fin! Klemmer til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. september 2002 #9 Del Skrevet 16. september 2002 Gratulerer med vel overstått dag. Håper den var kjempe fin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. september 2002 #10 Del Skrevet 16. september 2002 Neste år tar jeg feiringa i lag med deg Tusenfryd, vi kan showe litt i forumet, servere kaffe og kake!! Håper din dag Tusenfryd var fin! Det er jeg helt med på Maeve - og ja, det var en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 17. september 2002 #11 Del Skrevet 17. september 2002 Astra synger med "klokkeklar" sopran: Hæppi børsdei tu ju, hæppi børsdei tu ju, hæppi børsdei diir Maeve, hæppi børsdei tu ju! Gratulerer så mye med dagen som var, og vel overstått! Mange klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå