Gå til innhold

Sub, dom - brat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det rart å være tiltrukket av denne kinken? Jeg syntes hele den delen med å gjøre det motsatte av instrukser, bare for å være litt ekstra irriterende og "bli satt litt på plass" er ekstremt tennende. Dog innemellom tar jeg meg selv i føle skam, som om dette ikke er normalt. At jeg har to helt forskjellige sider av meg som bare ikke passer i en kropp... Er det noe å skamme seg over? Er det noe galt med meg, eller noe jeg har opplevd som kan ha skapt denne delen? 

Anonymkode: b34d3...5ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å skamme seg over, så lenge alle involverte samtykker til denne type lek. 

Kos deg 🙂

Anonymkode: cafc9...63e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis det er noe galt med deg fordi du liker dette, så er vi mange som er litt skrudd. 😉 

Jeg har ikke opplevd noe som kan ha skapt en sånn kink. Den bare er der. Og den gir litt ekstra krydder. Det skremte meg i starten, men nå er jeg glad jeg er sånn, jeg. 😊

Endret av Fioljenta
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Noen liker gulost med majones. Helt greit det også. Man tenner på det man tenner på - jeg tenker at det er flott at man har seksuelle preferanser og tenningsmønstre. Kjedelig dersom man ikke hadde noen lyster.

Skrevet (endret)

Jeg elsket det med han jeg lekte sånt med... han var herren i huset ja... ha ha ha... digg... skulle gjerne lekt mer, men nå har jeg ikke sett han på ett år..og leke sånt med noen anen frister ikke.. .så det er lagt på hylla.

Ja skjønner ts... har også følt at jeg er rar som liker sånt, skamfull, men skiftet mening den dagen jeg traff en som var akkurat likedan som meg da. Som tok opp temaet og som var erfaren på temaet som jeg kunne spørre om alt om uten å føle meg dum. .. som forklarte meg hvordan man leker om hvor viktig avtaler er, om respekt for hverandres grenser, alt skal være avtalt på forhånd., man skal ha safe words. ...det føltes trygt og godt og slik ble det i virkeligheten også. Når teori ble satt ut i praksis... men savner den biten ja.

Endret av Bente1234
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart å være tiltrukket av denne kinken? Jeg syntes hele den delen med å gjøre det motsatte av instrukser, bare for å være litt ekstra irriterende og "bli satt litt på plass" er ekstremt tennende. Dog innemellom tar jeg meg selv i føle skam, som om dette ikke er normalt. At jeg har to helt forskjellige sider av meg som bare ikke passer i en kropp... Er det noe å skamme seg over? Er det noe galt med meg, eller noe jeg har opplevd som kan ha skapt denne delen? 

Det er ikke rart i det hele tatt. Mange av oss liker dette. Det som er viktig i slik lek er gjensidig tillit, avtaler om grenser og stoppord om en av dere vil stanse moroa. Ellers er det bare å ha det gøy. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Skulle ønske flere var sånn...

• 2 uker senere...
Skrevet
On 6/23/2020 at 5:06 AM, AnonymBruker said:

Nei, nei. Det er flere av oss 😉. Bare nyt det og kos deg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...