Gjest gjest 333 halveis ond Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Merkes det at man har presset ut en unge på over 3 kg?? Vil skjeden bli like trang som før??? Er det overhodet mulig??
Chiquita Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Jeg "presset ut" en på over 4 kg, og jeg er t.o.m. blitt trangere enn tidligere... Knipeøvelser jevnt og trutt er nok "løsningen"
Gjest edith Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 Me too! Er ihvertfall like trang som før, gjør knipeøvelser 2-3 ganger i uka.
Gjest gjesterom Skrevet 5. juli 2005 #4 Skrevet 5. juli 2005 For et fælt ord, fødefitte, går ut ifra at det var det som stod. Tror ikke det er nødvendig å kalle seg selv det fordi man er blitt mamma. Jeg har 2 flotte barn, og synes ikke at mitt underliv er blitt verre eller videre.
Annie Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Jeg "presset ut" en på over 4 kg, og jeg er t.o.m. blitt trangere enn tidligere... Knipeøvelser jevnt og trutt er nok "løsningen" Samme her! Kvinnekroppen er fantastisk på den måten.
Cr@sh Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 Samme her! Kvinnekroppen er fantastisk på den måten. ← Signing...
Gjest Mann35 Skrevet 25. juli 2005 #9 Skrevet 25. juli 2005 Min kone har fått 2 barn og jeg synes hun er trangere enn noen gang. Men hun har jobbet med knipeøvelser. Et annet (velkjent) triks er at begge barberer seg - ikke bare damen. Og for gutta er det viktig å barbere penisen - ikke bare ballene. Det gjør knulling så mye bedre!!!!!!!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2005 #10 Skrevet 25. juli 2005 Et annet (velkjent) triks er at begge barberer seg - ikke bare damen. Og for gutta er det viktig å barbere penisen - ikke bare ballene. Det gjør knulling så mye bedre!!!!!!!!!!! ← jammen bra du ga oss den infoen... passa virkelig til temaet!
Ireth Carnesir Skrevet 25. juli 2005 #11 Skrevet 25. juli 2005 Du onde hovedinnlegger må da være en stokkedum mann? Kan ikke skjønne annet
Feminina Skrevet 6. august 2005 #12 Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg "presset ut" en på over 4 kg, og jeg er t.o.m. blitt trangere enn tidligere... Knipeøvelser jevnt og trutt er nok "løsningen" ← Hvordan klarte du å bli trangere etterpå? Var du veldig slapp før da og så har du knepet noe enormt etter du fikk barn? En jordmor på doktor online sa det er helt umulig at en kan bli trangere enn det en var før etter en fødsel, hun sa en blir slappere, men glemmer hvordan en var før. Hun sa at alle hun har undersøt var slappere og videre etter å ha født barn. Endret 6. august 2005 av Feminina
Hu i Svingen Skrevet 6. august 2005 #13 Skrevet 6. august 2005 Du onde hovedinnlegger må da være en stokkedum mann? Kan ikke skjønne annet ← Godt mulig at hovedinnlegger er en mann, men må si at jeg lurer på det samme. Jeg vet at kroppen tilpasser seg, og at man kan trene opp underlivet igjen etter en fødsel. Det jeg gjerne vil høre om er hvordan dere som har blitt mødre opplever underlivet nå i ettertid. Er det slik at naturen gir dere "alt tilbake", eller må dere jobbe for det?
Gjest delia Skrevet 6. august 2005 #14 Skrevet 6. august 2005 Noen her skrev et innlegg at en jordmor sa at alle kvinner hun hadde undersøk var slappe og vide nedentil. Ok, men det stemmer ikke! Gynokologer, de som har virkelig "peiling" sier at i mange tilfeller er det bare ved å undersøke livmormunnen man kan påvise om en kvunne har født eller ikke. Unge kvinner har smidig vev, oh bekkenbunnsmusklaturen kan trenes opp til å bli like sterk om ikke sterkere. Jordmødre har ikke ekpertise innenfor dette, og når en jormor undersøker kvinner er det på slutten av et fullgått svangerskap og da er fødsel igang... Så da er vel ikke akkurat det rette tidspunkt for å si om hun er trang eller ikke... Trangere etter fødsel er mulig. 1) Ved skader inni skjede eller ved åpning vil arrvev alltid være mindre elastisk og dermed stammere. 2) Sterk musklatur, denne vet få kvinner å trene opp og bruke riktig. Trening hver dag 10 ganger i 3 serier... Det gir veldig merkbare resultater. Synes det er litt dumt når jordmødre sier slik, hvis det er tilfelle,da...
pusesen Skrevet 8. august 2005 #15 Skrevet 8. august 2005 Jeg fikk ett barn med 40 cm rundt hodet, og over 5 kg! allikevel er jeg helt som jeg var før jeg fikk barn. Skjønner ikke at noen kan tro noe annet?? Er trådstarter redd for at sexlivet hans ikke skal bli bra nok etter at hans kjære har født han ett vakkert barn???
Gjest 333 halveis ond Skrevet 8. august 2005 #16 Skrevet 8. august 2005 jeg starta tråden, og jeg er ikke mann. Er ei jente som snart har termin, bare lurte litt jeg.
pusesen Skrevet 8. august 2005 #17 Skrevet 8. august 2005 å...unnskyld...flau nå... var vel litt fordomsfull og litt for kjapp på avtrekkeren... jaja du har vel fått svar på at forandringen er ikke stor etter at det har gått en stund. Lykke til med fødsel og babyen din!
Gjest Piper Skrevet 8. august 2005 #18 Skrevet 8. august 2005 Forferdelige greier å bli mamma, for man kan jo faktisk forandre seg litt.
Gjest Piper Skrevet 8. august 2005 #19 Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg fikk ett barn med 40 cm rundt hodet, og over 5 kg! allikevel er jeg helt som jeg var før jeg fikk barn. Skjønner ikke at noen kan tro noe annet?? Er trådstarter redd for at sexlivet hans ikke skal bli bra nok etter at hans kjære har født han ett vakkert barn??? ← beklageligvis er det kvinner også som også tenker slik Endret 8. august 2005 av Piper
Gjest Gjest_Apple_* Skrevet 9. august 2005 #20 Skrevet 9. august 2005 Nå føler jeg meg litt unormal... Jeg trodde det var vanlig at man ble litt slappere, jeg! Er det bare KG-jenter som er så trange..? Barnet mitt er over 4 år (og var bare 2800 gr ved fødsel...) og jeg er fortsatt ikke den samme. Jeg kniper og kniper, men kan ikke si jeg merker at jeg blir noe trangere. Jeg var supertrang fra før av, kanskje det erproblemet... Nå er jeg fortsatt litt trang akkurat rundt åpningen, men innvendig er det veldig romslig, kjenner f eks nesten ingenting til ham når jeg sitter oppå. Betyr dette at det er håp for meg, jenter?? Dere som kniper og sier dere er like trange som før baby; hvor mye, lenge og ofte kniper dere? Og er dette noe man må holde på med 'resten av livet' for å holde seg trang? Jeg kniper i gjennomsnitt annenhver dag, ti kjappe, ti på ti sekunder hver, ti kjappe osv, ofte fem serier av gangen. Trodde dette holdt, jeg... Trådstarter, sorry hvis dette høres nedslående ut, men jeg var altså supertrang fra før av (menn med store tisser skremte livet av meg ), det høres ut som de fleste har klart å bli like trange som før. Si at det er håp for meg også 'a, jenter!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå