Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

5000,- for veldig pent brukt Stokke Trailz fra 2019. 😊 

Anonymkode: f7826...fba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle vognene mini har hatt har vært kjøpt brukt. Stokke Trailz, 8000 inkludert ALT av tilbehør. Babyjogger City Premier, 3000,- 5 mnd gammel med kvittering og Baby Jogger City Elite 1000 kr. Jeg er veldig fornøyd med alle kjøpene. Fikk 5000 for Stokkevogna når jeg solgte den videre og 2000 for City Premier. Begge var veldig pent brukt av første eiere og meg, og var bare i mitt eie/bruk i ca 8 mnd hver. Kjøpte de til annonsert pris, men valgte vogner jeg syns sto til prisen. I dag ville jeg ikke kjøpt en City Premier til 3000 brukt da de selges for ca 3500 f.eks. Syns det er smålig å selge brukte vogner for nesten det samme som de koster ny... 

Anonymkode: 4e224...9d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

500 kr for en pent brukt hartan fra år 2015.

Anonymkode: 15119...ae7

AnonymBruker
Skrevet

600 for Easywalker. Eg var kjempefornøgd, men som førstegangsfødande hadde eg ikkje peiling på vogn og merke. (Har ikkje sett meg inn i det no heller, kjem ikkje til å få fleire barn) Vogna ser ikkje brukt ut, bortsett frå slitte dekk, men er ganske så sikkert umoderne, for eg får ikkje selt den igjen! Viss eg skulle hatt fleire barn, ville eg nok gått litt opp i pris og funne ei vogn som er  lettare å klappe saman. (Hadde ikkje bil då eg brukte vogna.) Og så ville eg definitivt kjøpt ei vogn som ikkje hadde luft i dekka. Det har gått ein del tid med til pumping, men det kan jo vere fordi vogna var brukt, og/eller fordi eg gjekk mykje med den. Det hadde dessutan vore praktisk med kalesje (heiter det det?) som går litt ned framme. Har gått og trekt vogna en del etter meg pga sol. 

Anonymkode: 29206...00a

AnonymBruker
Skrevet

2 år gammel Emmaljunga nxt90f. 7000.

Anonymkode: 332fe...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...