Gå til innhold

Hva betalte du for din brukte vogn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye betalte du for din brukte vogn ? Hvor gammel var den og hvilket merke ? Ble dere enige om prisen eller kjøpte du til annonsert pris ? 😊

Ja, jeg har rotet meg inn i jungelen av brukte vogner 😅

Anonymkode: 7f091...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøpte en veldig pent brukt vogn til 1500. Husker ikke merket da det var et ukjent merke. 

kjøpte senere en splitter ny vogn til 25 000 med bilstol og alt annet  Cybex. Forelsket meg totalt i den og ungen var for stor for den brukte etter 3 mnd. 

Anonymkode: 2426f...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7500kr for en brukt bugaboo fox (kjøpt nå i mai) som var kjøpt ny november 2019, tatt i bruk først i februar så den var knapt brukt.

før denne kjøpte jeg en brukt emmaljunga mondial de luxe 2018 modell til 4500kr. Fin vogn men altfor stor og klumpete sportsdel så måtte bytte   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi betalte 5400kr for en brukt emmaljunga limited edition fra 2018(altså 2 år gammel), hvor liggedelen var nærmest ubrukt og sittedelen var uten bruksmerker av noe slag. De vi kjøpte den av hadde brukt 16.000 på den ny, så vil si vi fikk til et godt kjøp når den er minimalt brukt og ser helt ny ut + komfor. Den har innebygd myggnetting og solskjerm, samt fikk vi med stellebag som var ubrukt, og parasoll som fulgte med. Og regntrekk.
 Brukt til ett barn, og de var så fornøyde at de nesten ville kjøre på med et barn til på grunn av vognen og prisen på den - men når de hadde fire barn var det på tide å stoppe, sa dem😂
Vi fulgte med på vogner lenge, fant godt brukte emmaljungaer som var mindre pene - til over 8000 og sånn, så var min mor som kom over den annonsen når den ble lagt ut for «fem minutter siden» den dagen vi dro for å se på. 

vi gikk rett og slett for emmaljunga(sto mellom det og simo) fordi her jeg bor må vi ha noe med store hjul og gjerne luftfylte hjul på grunn av blandt annet føret og sånn. Bor på landet, kan man si... og så måtte vi ha noe med god demping, greit å ha på skogsturer + vugge babyen i søvn.

Anonymkode: b83b3...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte en fint brukt bugaboo Buffalo til 6500, som var 1,5 år da vi kjøpte den, og så knapt brukt ut. Det var med mye utstyr, som søskenbrett og sommerkalesje. Det er vogna vi triller med og har med på turer osv.

Kjøpte også en gammel emmaljunga City cross som fast sovevogn utenfor huset (har mange trapper opp, så orker ikke dra vogna opp og ned, senere skal den være sovevogn i bhg) til 300,- via Facebook. Fornøyd med vogna, men den er slitt og kjøpt brukt av forrige eier, så vet ikke alder. Men den funker helt fint til sitt bruk. 

Anonymkode: 39cd7...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

800 kr for en 6 år gammel city mini. Har den i bilen. 

Anonymkode: 221ba...d74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

0 kroner for 10 år gammel Simo-vogn. Den har vært helt fantastisk. God demping, stor plass så ungen ikke vokser ut av den så fort osv. (Han er 16 måneder, stor av alderen og fortsatt plass i liggedel). Litt stor å frakte, men løste det med å kjøpe en liten City jogger i tillrgg.

Anonymkode: 61b44...482

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betalte først 1500kr for en Emmaljunga City Cross fra 2014 tror jeg. Kjøpte nå i høst. Den var pent brukt, men ungen ble raskt for stor for den. Kjøpte så en Emmaljunga Edge Duo fra 2017 (nå i vår) som vi betalte 3000kr for :) Den siste er drømmevogna! Helt plettfri, ikke en flekk, ikke et merke - med mange flotte funksjoner. 

Jeg har kjøpt til annonsert pris, for begge har vært så billige ift stand at å prute bare hadde vært frekt. 

Anonymkode: aa5ba...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4000 for en tre år gammel, meget pent brukt emmaljunga. Usikker på hva mer den heter 🤷🏻‍♀️ Men den er drøm å trille, og ungen min sover godt i den fortsatt, 1,6 år senere :) 

Anonymkode: 34110...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000,- for meget pent brukt Emmaljunga Mondial deluxe, 2017-modell. 

Annet understell enn det klassiske noe som var et pluss for oss da vi ønsket vendbare hjul. 

Endret av Vilblimamma90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

6000 for to år gammel bugaboo buffalo 

Anonymkode: 0a449...704

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

6000 for 2018 Emmaljunga nxt90 som bare var brukt i et halvt år med en hel del utstyr. Da var det 5 stk i kø for å kjøpe bak meg. 

Anonymkode: 18015...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betalte 2800 for en brukt Britax Smile 2 (2017-modell, kjøpt sommeren 2019). Brukt av ett barn, ubrukt liggedel. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 496ef...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4000, britax go next, 4 år gammel, pent brukt, brukt til et barn. Liggedel, sportsdel, vinterdekk, regntrekk, stelleveske og vindtrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

500 for en Brio vogn. De hadde hatt den som ekstra vogn, men den var ubrukt av de. 

Anonymkode: c25f1...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

0 kroner for 10 år gammel Simo-vogn. Den har vært helt fantastisk. God demping, stor plass så ungen ikke vokser ut av den så fort osv. (Han er 16 måneder, stor av alderen og fortsatt plass i liggedel). Litt stor å frakte, men løste det med å kjøpe en liten City jogger i tillrgg.

Anonymkode: 61b44...482

Elsker simo vognene. ❤

Anonymkode: c25f1...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

8000 for en ubrukt bugaboo Buffalo som de hadde hatt, men ikke likt og derfor ikle brukt  i 3mnd. 

Anonymkode: 7c9ca...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en emmaljunga med alt av utstyr til 4000 kr. Vognen var 2 år gammel den gangen.

Gav den bort gratis på finn. Utifra andre sine priser på vogner kunne jeg sikkert krevd "tilbake" 4000 for den, men jeg er en av de som mister lysten til å handle brukt når folk skal selge noe til 1000 kr billigere enn nypris. Da kjøper jeg dessverre heller nytt, så jeg har med kvittering og garanti. Og til og med får det billigere, om jeg er heldig med å finne tilbud eller utstillingsmodell 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Emmaljunga city cross hvit skinn, pent brukt til 2500,-. Fulgte med alt av utstyr inkl stelleveske. 

Anonymkode: 77e39...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte en veldig pent brukt vogn til 1500. Husker ikke merket da det var et ukjent merke. 

kjøpte senere en splitter ny vogn til 25 000 med bilstol og alt annet  Cybex. Forelsket meg totalt i den og ungen var for stor for den brukte etter 3 mnd. 

Anonymkode: 2426f...6bb

Hjelp, for en pris... 

Anonymkode: 4e224...9d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...