AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Jeg skal starte å bruke clearblue fertility monitor og har lange ustabile sykluser, så har kjøpt inn dobbelt så mange testere. Jeg lurer på om dere som har lange sykluser regner dag 1 den dagen dere små blør. Jeg startet i overgår å ha litt brun utflod og litt blod i går og litt i dag. Hvordan dag er syklus dag 1? (har dysleksi, så beklager for skrivefeil/setninga oppbygging) Anonymkode: 26ca9...a6d
Amatariel Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Syklusdag 1 (CD1) er den første dagen med ordentlig mensen, og det skal være frisk og klart rødt blod. Hvis du småblør to dager f.eks (selv om det er rødt) så ville jeg ikke regnet CD1 før man merker at det kommer ordentlig i gang. Men hvis du har hormonkrøll og det aldri kommer ordentlig i gang, og de røde småblødningene er 'det beste du får' så ville jeg satt første dagen med det som CD1. Bra med EL-testing, men vil bare kommentere at EL-testing, spesielt med monitor som er litt dyrt, kan føles litt ugunstig når man har lange ustabile sykluser. Det kan bli fryktelig tungt i lengden... Vil slå et slag for temping da. Tilnærmet gratis og veldig enkelt å gjøre (må bare sette seg litt inn i det i starten). Og det er det eneste i tillegg til blodprøver som med sikkerhet kan fortelle deg at du har hatt EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå