Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er mote å ha øyenbryn som er tykk ved neseryggen, og som smalner mot tinningen, såkalte Angry Birds-øyenbryn, eller som noen kaller "Overrasket-øyenbryn".

Jeg må innrømme at jeg synes slike øyenbryn er verken flott eller estetisk pent, og virker altfor dominerende i et ansikt. Det er det eneste man ser i et ansikt om man har slike øyenbryn.

Jeg forstår ikke hvorfor dette er "mote", hvem er det som har påstått at øyenbryn skal se slik ut? Jeg synes det er bare vanvittig at noen har bestemt slike øyenbryn skal sees slik ut, og at dette er mote. Og "alle" kaster seg på kun fordi det er in, på mote, en del av motebildet, man vil være in. 

Jeg håper at denne "moten" forsvinner fort ut av motebildet. Naturlige øyenbryn er best, alltid.

Anonymkode: ead6f...932

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må jaggu ha et bra liv om andres øyenbryn er noe som irriterer deg så mye.

Endret av Nightcrawler
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Du må jaggu ha et bra liv om andres øyenbryn er noe som irriterer deg så mye.

😁

Anonymkode: ead6f...932

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til det samme, samt at de farger dem aaaalt for mørke. Blonde med nærmest sorte store, markerte bryn. Det ser veldig maskulint ut. 

Men bare la de holde på, så blir vi med normale bryn de pene😉

Anonymkode: b6eb0...0a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er det ikke vanlig at bryn er tykkere innerst og smalner mot tinningene? Det er i alle fall mine, og de er naturlige. Kan du legge ut bilde av hva du mener?

Anonymkode: a3062...b1a

• Liker 3
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Trodde du mente trenden med trådløft av brynene. De stikker som 2 rette streker på skrått opp mot tinningen, det ser hvertfall helt ape ut 

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Er det ikke vanlig at bryn er tykkere innerst og smalner mot tinningene? Det er i alle fall mine, og de er naturlige. Kan du legge ut bilde av hva du mener?

Mine er også sånn 

Endret av Kitty20
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo det Ts’ sier :blink: 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Peanut said:

Det er jo det Ts’ sier :blink: 

Nei, TS sier da det motsatte. At det er mote og ser unaturlig ut.

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, TS sier da det motsatte. At det er mote og ser unaturlig ut.

Alle øyenbryn er jo tykke innerst og smalner mot tinningen, men jeg tror Ts mener moten med å male på/ farge øyenbrynene. 
Det her ser ikke naturlig ut, og det er mange som går sånn: A70F0D7D-352A-4A8E-B2A4-6528E57FDCBB.jpeg.cd30c8eeabfdc1e4767e0c374ed0e8a6.jpeg450DB353-5A67-4350-9819-26596B77214B.jpeg.e6dbc879b5c897ff19252c69221503d4.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Peanut said:

Alle øyenbryn er jo tykke innerst og smalner mot tinningen, men jeg tror Ts mener moten med å male på/ farge øyenbrynene. 
Det her ser ikke naturlig ut, og det er mange som går sånn: A70F0D7D-352A-4A8E-B2A4-6528E57FDCBB.jpeg.cd30c8eeabfdc1e4767e0c374ed0e8a6.jpeg450DB353-5A67-4350-9819-26596B77214B.jpeg.e6dbc879b5c897ff19252c69221503d4.jpeg

Åja, den instabryn-looken var jo veldig vanlig for et par år siden, men jeg ser i alle fall ikke så mye av det nå. Trodde de var gått av moten :vetikke:

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Åja, den instabryn-looken var jo veldig vanlig for et par år siden, men jeg ser i alle fall ikke så mye av det nå. Trodde de var gått av moten :vetikke:

Den lever i beste velgående. 

• Liker 2
Skrevet

Ha ha ha Angry Birds bryn😂😂😂... den satt i proppskåpet ja... det var spot on 

Gjest Warrior
Skrevet

Enig. Ikke nok med at de må herme etter bloggere/influensere nå må de herme ette spillfigurer også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...