AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Har et forhold til en mann på 60. Selv er jeg 46. Vi er nære, har det veldig fint sammen. Men...jeg delte en seksuell fantasi med han i forrige uke. Bare om alt jeg har lyst til å gjøre med han. Han reagerer med å si at jeg tok litt av og at det ble litt for mye. Jeg var ikke over grensen slik jeg ser det. Beskrev egentlig bare en e deilig elskov som inkluderte oralsex. Det skal sies at han ikke har erfaring med oralsex etter samme kone i 40 år (han er enkemann). Jeg vet han er veldig nysgjerrig på det og derfor skrev jeg om det. Han innrømmer at han ble tent av det men likevel får jeg høre det var for mye. Jeg føler meg så dum! 😢føler meg så redd for å dele slikt igjen. Han har likt det før... Nå er han litt avvisende til meg. Jeg vet han elsker meg men....sex...og slikt..er det, i bunn og grunn, ikke så viktig for menn på den alderen? Vil gjerne høre andres erfaringer eller fra menn på den alderen... Er så lei meg 😟 Anonymkode: c0530...ca6
stan Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Jeg tenker det kan være noe prestasjonsangst. Og kanskje han ikke helt er vant til å høre slikt fra ei dame. Han ble jo tent, og har likt det før. Så hold det på det nivået han liker, ihvertfall til dere blir mer fortrolige (og fysiske). 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Menns sexlyst forsvinner ikke med alderen tro meg. Har mange eksempler. Jeg jobber på eldrehjem og der hadde vi en svært viril 92-åring som fikk seg kjæreste der inne. De hadde sex minst en gang om dagen og var svært forelsket. Din kjæreste har jo vokst opp i en annen tid, og antagelig med strengere moral og krav til dannelse. Kan godt hende han er oppdratt konservativt. Du må nok regne med store forskjeller dere i mellom. Anonymkode: f18dd...31b 3
Gjest Aniita Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Har erfaring med en på 70, og han var kåt hver dag, hele tiden.
Bamseklemmer Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 (endret) Jeg er ikke 60 enda da men, det er veldig forskjell på menn i den alderen, det skal ikke så mye sykdom til før tabelettene setter en stopper for sexlivet, og det gjelder nesten uansett sykdom man har i kroppen eller om man har litt psykisk plager... Et godt sexliv krever god blodsirkulasjon og evnen til å like sex, holder man seg frisk og kåt kan man holde ut i mange år inn i pensjonsalderen... Forøvrig tror jeg ikke det er din feil TS, mulig det er gammelkona hans som spiller han et puss. Ikke så enkelt for noen å bare hoppe til køys med andre etter 40 års ekteskap🤔 Han spreke gammelkailln på 92 år på aldershjemmet er mitt store idol👌😅 Endret 23. juni 2020 av Bamseklemmer 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Varierer nok fra person til person. Vet som mange menn i 60-70åra som puler veldig mye. Anonymkode: 7e16d...40a 2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 Er ikke sex så viktig for 60-årige menn? Hvor lang er en hyssing? Samme spørsmål. Fortsett å jobbe dere sammen som et par. Jeg er veldig fluid i forhold til hvem jeg er sammen med, de fleste tilpasser seg partner, du må finne veien inn til ham. Lykke til.🌹
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 Vi over 60 er like sex - aktive som yngre menn. Jeg er gift i et godt forhold. Likevel skulle jeg ønske at min kone var mer sex aktiv. Kunne tenkt mere oral sex, mer utforsking og sex på forskjellige tider og steder. Slik et det ikke, men godtar det. Altså godt utstyrt og fullt sexuelt aktiv mann over 60😄 Anonymkode: 9654d...e89 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 Etter ca 40 år, synker menns testosteronnivå hvert år, og med den synker også sexlysten og -evnen. Noen rammes hardt og mister mye av lysten, andre merker ikke noe særlig til det fallende testosteronnivået når det kommer til sexlivet. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/znVj1/etter-fylte-40-aar-synker-menns-testosteronnivaa-trening-gir-bedre-potens Anonymkode: a0743...473 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Menns sexlyst forsvinner ikke med alderen tro meg. Har mange eksempler. Jeg jobber på eldrehjem og der hadde vi en svært viril 92-åring som fikk seg kjæreste der inne. De hadde sex minst en gang om dagen og var svært forelsket. Din kjæreste har jo vokst opp i en annen tid, og antagelig med strengere moral og krav til dannelse. Kan godt hende han er oppdratt konservativt. Du må nok regne med store forskjeller dere i mellom. Anonymkode: f18dd...31b Hæ? Er det vanlig? Får de "lov" til det?? Anonymkode: 7415a...f9b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter ca 40 år, synker menns testosteronnivå hvert år, og med den synker også sexlysten og -evnen. Noen rammes hardt og mister mye av lysten, andre merker ikke noe særlig til det fallende testosteronnivået når det kommer til sexlivet. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/znVj1/etter-fylte-40-aar-synker-menns-testosteronnivaa-trening-gir-bedre-potens Anonymkode: a0743...473 Det det betyr, er at på gruppenivå vil lyst, evne, og behov være mindre, men på individnivå er det sikkert mange som har lysten i behold. Jeg tenker at denne mannen aldri har vært veldig seksuell av seg, eller kanskje har levd 40 år i et forhold der han har måttet undertrykke mye av det. Anonymkode: ddb9e...30f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå