AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Del Skrevet 22. juni 2020 Har en gammel Whirpool adp 5560. Av og til funker den, av og til ikke. Feilmeldingen er at programmet står fast på spyling, og av/på-knappen blinker to ganger, pause, to ganger, pause osv. Fant ut at det sikkert betyr vannlekkasje. F2 (or 2 flashes) – Water leak You most likely have a leak in your machine if you see this error. You’ll need to drain the base, find the leak and repair it to fix the problem. (https://www.espares.co.uk/advice/careandmaintenance/whirlpool-dishwasher-error-fault-codes) Er det noe jeg kan gjøre selv? Risikerer jeg vannskader? Kommer til å si ifra til husverten i mårra uansett, og jeg antar jeg slipper å kjøpe ny selv, men hadde vært greit å fått fikset den selv om det egentlig er en quick fix på dette. Anonymkode: 1859a...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Del Skrevet 23. juni 2020 Har du åpnet sluket i bunnen av maskinen og renset filteret? Anonymkode: a54f5...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå