AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #61 Del Skrevet 22. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Du må prøve å være åpen for mer objektive nyhetskilder. Her oser det MSNBC, Young Turks osv. Deres agenda er jo å villede befolkningen i USA. Anonymkode: f34c4...55c Det var da et lite givende svar på en kommentar -jeg komm med fakta-opplysninger som er velkjente, ikke hverken mening eller påstand. Men du derimot påstår at jeg følger og er påvirket av kilder jeg knapt har hørt om, det er jo rimelig sløvt av deg å selv være så påståelig og subjektiv om noe du ikke har det grann peiling på Anonymkode: 98d4e...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 22. juni 2020 #62 Del Skrevet 22. juni 2020 37 minutter siden, Zenhouse skrev: Er det noen som prøver å styre media, så er det jo han! Eier media da, om det gir en klarer betydning. De han kaller for fake news, som er de aller fleste av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 22. juni 2020 #63 Del Skrevet 22. juni 2020 14 minutter siden, clyde skrev: Trump er et friskt innslag blant statsledere ihvertfall, det skal han ha. Personlig så er jeg ikke en fan av fyren, men han kan være god underholdning til tider, akkurat som president Duterte. Duterte er i en liga for seg selv, hehe. Vil si han er noen hakk verre enn Trump. Duterte, Bolsonaro og Kim er vel i samme crazy-liga som Trump. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #64 Del Skrevet 22. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg heier også på Trump. Han har gjort gode ting for hjemlandet mitt og reddet mange uskyldige liv. Han er kanskje en rar skrue, men han får faktisk ting til å skje. Anonymkode: 9448c...807 Vanskelig å hevde at Trump er effektiv. Han lovet jo den muren mot Mexico, men den ble jo aldri gjennomført. Trump lovet å fjerne Obamacare og erstatte det med en en billigere helseforsikring som dekket enda mer, men det ble det jo heller ikke noe av. Det Trump leverte på var skattelettelse til de rikeste, republikanske dommere og mer penger til våpen/våpenindustrien. Ærlig sak om man liker de tingene, men her er jo Trump identisk med samtlige republikanske presidenter de siste 40 årene. Anonymkode: d8b9b...e3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 22. juni 2020 #65 Del Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, Hansehan skrev: Duterte, Bolsonaro og Kim er vel i samme crazy-liga som Trump. Ja, det er en interessant gjeng det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #66 Del Skrevet 22. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Her er kanskje den beste presidenten USA noen gang har hatt, Anonymkode: 574ca...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 22. juni 2020 #67 Del Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, clyde skrev: Ja, det er en interessant gjeng det der A special kind of batshit three fries short of a happy meal stairs don'r reach the attic craycray. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VOX Skrevet 22. juni 2020 #68 Del Skrevet 22. juni 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint at noen mennesker tror vi lever i en verden uten korrupsjon og tror alt blomstrer og er perfekt. Du tror vel ikke det finnes mennesker som spiser andre mennesker heller. Hva tror du skjer med mennesker de aldri finner igjen? Tror du forsvinninger av mennesker kun skjer pga voldtekt? Det er ikke alltid pga voldtekt heller. Som regel finner man igjen mennesker som råtner under jorden, men mennesker som blir mat, er vanskeligere å finne. Du visste vel heller kanskje ikke det finnes midler som kan etse opp mennesker så de blir helt borte, beviser blir borte? Det er slike mennesker som ikke har IQ, som ikke forstår hvor syk verden vi faktisk lever i. Smarte mennesker som driver med det her vet hvordan de gjør det. Selvførgelig når mennesker beskylder de for ting på en resturant skal de late som ingenting enn å begynne å snakke før de har tilkalt politiet, da de hører barn som skriker. Noen mennesker er så dumme at de ikke klarer å holde munn før politiet er tilkalt, og da skjønner jo disse menneskene her at de må også få vekk de før politiet finner ut. En annen ting er at det finnes sterke blekemidler som kan fjerne beviser, og politiet undersøker ikke alltid nøye nok, om de ikke tilkaller kriminaliteteknikker.. vet også hvis du dreper et menneske så ødelegger man mye av beviser hvis det blir kastet ned vannet? Dette med pizzagate, mange har ratet hyggelig plass å spise men hører mye rare lyder nedenfra, f eks barn. Det har blitt tatt opp da Hillary har ledd av en jente som ble voldtatt, dette har faktisk vært på tv. Drapet på Floyd Har du vel hørt om også? Drapsmannen som var politi hadde 18 anmeldelser. Vet du hvorfor han sitter inne? Fordi det var så mange som gikk til ”angrep” mot politiet og politikere! Derfor sitter de inne nå. Ellers hadde ikke folk reagert så hadde han nok vært ute enda. Finnes også politimenn som har vært seriemordere. Korrupsjon, korrupsjon.. Ikke tro verden vi lever i er feilfri, selv om norge er et bra land, så er det mye korrupsjoner i utelandet. Korrupsjoner i norge er heldigvis ikke så grove, som jeg vet. Anonymkode: 5b68b...75e Du styrker virkelig ikke saken din. Har virkelig ingen problemer med å forstå at det finnes urett og ondskap i verden, men eventyr har jeg sluttet å tro på for lenge siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 23. juni 2020 #69 Del Skrevet 23. juni 2020 Dere skulle bare ha visst. Men man er vanligvis ikke klar for å tro på det før man undersøker og kommer frem til det selv. Og når det hele kommer ut og alle får vite om hvordan verden har vært så vil det bli et kollektivt sjokk. Det vil bli veldig trist, men så må vi bare gå sammen og skape den verden vi trodde vi hadde og mer til. 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #70 Del Skrevet 23. juni 2020 9 timer siden, bluedot skrev: Ok du er der ja. Du får tro og mene det du vil, men det finnes ca 0 bevis på at konspirasjonsteorien Qanon har noe ved seg. Jeg fant ut om alt dette for 2 mnd siden. Og jeg var skeptisk til dette med q. Helt til q skrev follow the earthquake og dager senere var det jordskjelv i vatikanet og rett ved area51. Disse 2 er veldig betydningsfulle steder for deep state da mye av det grufulle de driver med skjer nettopp her. Ingenting om dette ble skrevet om i msm, enda de lå på jordskjelv radaren på nettet. Det i vatikanet ble filmet av et overvåkningskamera og du kan se et lysglimt rett før jordskjelvet.(de bomber d.u.m.b.s og henter ut barn.) Dette var min øyeåpner. Og har sett i ettertid at masse q skriver stemmer.. du kan jo gjøre et regnestykke selv, se hvor mange barn som forsvinner verden over hvert år sporløst. Og så setter du deg inn i hva adrenochrome er... verden er virkelig ikke bare blomster og solskinn Anonymkode: 80d59...6a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #71 Del Skrevet 23. juni 2020 Noe alle her burde se som har så vanskelig for å tro at trump jobber for menneskeheten er fall of cabal og out of shadows. Værsegod: Fall of cabal Out of shadows https://youtu.be/0wTiCxXgrJw Anonymkode: 80d59...6a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #72 Del Skrevet 23. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg heier også på Trump. Han har gjort gode ting for hjemlandet mitt og reddet mange uskyldige liv. Han er kanskje en rar skrue, men han får faktisk ting til å skje. Anonymkode: 9448c...807 Enig. Når Obama var president han gjorde ikke mye for landet. Ganske ”anonym” var han. Anonymkode: 5b68b...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #73 Del Skrevet 23. juni 2020 Jeg tror Trump er en marionett for andre, og det er ikke moro, det er skremmende. Anonymkode: c14b5...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #74 Del Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Trump er en marionett for andre, og det er ikke moro, det er skremmende. Anonymkode: c14b5...632 Heh, nei, i motsetning til Obama, Clinton, Carter etc. er republikanske presidenter uavhengige av lobbyister. Trump gikk jo til valg med å faktisk drenere sumpen slik at korrupsjon ikke skulle forekomme, dette har han langt på vei lyktes med. Får håpe han får has på Soros og Google i overskuelig fremtid. Anonymkode: f34c4...55c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #75 Del Skrevet 24. juni 2020 On 6/23/2020 at 12:34 PM, AnonymBruker said: Får håpe han får has på Soros og Google i overskuelig fremtid. Hvorfor? Anonymkode: 574ca...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #76 Del Skrevet 24. juni 2020 On 6/23/2020 at 10:55 AM, AnonymBruker said: Enig. Når Obama var president han gjorde ikke mye for landet. Ganske ”anonym” var han. Anonymkode: 5b68b...75e Obama sikret at 20 millioner flere amerikanere fikk helseforsikring slik at de kunne få legehjelp. Vil si det er å gjøre mer for landet enn å skrive på twitter og gi skattelettelse til de rikeste. Anonymkode: d8b9b...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #77 Del Skrevet 7. august 2020 På 22.6.2020 den 23.23, AnonymBruker skrev: t han befridde 50 000 innestengte barn og kvinner i en bunker i starten av coronaepedemien? Har lest om pizzagate ja, men har du en link til noe info som viser til dette med at han befridde 50.000 barn for det har jeg ikke kommet over noen sted. Anonymkode: b0b53...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #78 Del Skrevet 7. august 2020 På 23.6.2020 den 12.34, AnonymBruker skrev: dette har han langt på vei lyktes med har han? kilder til dette? Anonymkode: b0b53...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå