AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Om jeg ikke har noe nyttig å gjøre på senkveldene må jeg innrømme at det er litt trang etter å se litt på "nyheter" på youtube kun for å se hva Trump har funnet på denne dagen. Vet det er 80% negativitet i virkeligheten og at mye han gjør går utover mange. Men det er jaggu litt spenning i dette her også, nesten uvirkelig. Anonymkode: 17c28...111 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Det er en jo en heksejakt fortiden. Her er kanskje den beste presidenten USA noen gang har hatt, noe som fører til misunnelige hos politiske motstandere som eier alt av media utenom Fox som er den eneste noenlunde objektive nyhetskilder der borte. Anonymkode: f34c4...55c 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Kan skjønne hva du mener, og det er nesten så jeg kan synes det er underholdende selv. «Sjekk han gærningen der» liksom. Men det er brått ikke så komisk lenger når man tenker over hvor mye makt mannen har, og hva han evt. kan finne på for å beholde den makten. Det er egentlig bare skummelt - rett og slett. Og totalt uvirkelig, hvem hadde trodd dette? Anonymkode: 62f14...aaa 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Jeg syns hele fyren, bare er tragisk.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 Tragikomisk vil jeg si. Hans handlinger har dessverre alvorlige konsekvenser, derav det tragediske. Anonymkode: 22019...e9c 4
Kågebruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Vel han er jo en vandrende parodi. Men kommentaren om Seoul har fått meg til å le flere ganger.🤣🤣. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en jo en heksejakt fortiden. Her er kanskje den beste presidenten USA noen gang har hatt, noe som fører til misunnelige hos politiske motstandere som eier alt av media utenom Fox som er den eneste noenlunde objektive nyhetskilder der borte. Anonymkode: f34c4...55c Om "beste presidenten" måles i antall timer på golfbanen og twitter så vinner Donald Trump. Samme gjelder om "beste presidenten" er den presidenten som har overført mest penger fra skattebetalerne til sin egen lomme. Men for all del. Smaken er som baken. Om man det å skrive på twitter er viktigere enn å gi landet uavhengighet, frigi slavene, vinne 2. verdenskrig så er jo det en smakssak. Men det sier jo litt om ens verdenssyn når man synes det viktigste en president kan gjøre er å oppføre seg som et internettroll. Anonymkode: c0a90...419 13
Gjest Lasox Skrevet 22. juni 2020 #8 Skrevet 22. juni 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om "beste presidenten" måles i antall timer på golfbanen og twitter så vinner Donald Trump. Samme gjelder om "beste presidenten" er den presidenten som har overført mest penger fra skattebetalerne til sin egen lomme. Men for all del. Smaken er som baken. Om man det å skrive på twitter er viktigere enn å gi landet uavhengighet, frigi slavene, vinne 2. verdenskrig så er jo det en smakssak. Men det sier jo litt om ens verdenssyn når man synes det viktigste en president kan gjøre er å oppføre seg som et internettroll. Anonymkode: c0a90...419 Spot on! Helt utrolig at folk kan kalle Trump for den beste presidenten USA har hatt med tanke på hvor mange timer som han er borte på golfbanen. Han begynte jo å sutre fordi han ikke hadde fått vært der en stund pga. pandemien. Han er blant annet en kvinnehater og elsker å mobbe folk som er funksjonshemmet og som ser litt annerledes ut. Helt utrolig at folk ønsker å ha ham som president. Han har aldri hatt større splittelse enn nå. Både hvite, mørke, venstrevridde, høyrevridde, flere av republikanerne og demokratene hater ham nå som følge flere av uttalelsene mot demonstrantene. Hadde han i stedet for gjort det han pleier å gjøre. Skylde på demokratene for covid-19 for løgn så kunne han i stedet for reagert tidligere i dag er blant annet USA i verdenstoppen av flest smittede og døde. De kommer til å stige betraktelig mye mer som følge av at han ikke har noen kontroll. Endret 22. juni 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #9 Skrevet 22. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en jo en heksejakt fortiden. Her er kanskje den beste presidenten USA noen gang har hatt, noe som fører til misunnelige hos politiske motstandere som eier alt av media utenom Fox som er den eneste noenlunde objektive nyhetskilder der borte. Anonymkode: f34c4...55c 👁👄👁 Anonymkode: 4412b...ea9
stan Skrevet 22. juni 2020 #10 Skrevet 22. juni 2020 Det kunne jo det mest underholdende reality show noensinne. Men dessverre er det bare reality. 6
pautina Skrevet 22. juni 2020 #11 Skrevet 22. juni 2020 Tragikomikk er alltid den beste humoren, føler som de fleste her en blanding av hysterisk underholdt og en liten skrekk over at det faktisk forgår i virkeligheten... 5
MarieLo Skrevet 22. juni 2020 #12 Skrevet 22. juni 2020 Jeg heier på han. 🙂 Ikke fordi han er en god mann, men fordi han jobber for de gode. Og de gode trengte en som var litt douche og tykkhudet til å stå opp mot de andre, og legge press på dem inne i fra. Det er derfor det er så mye negativ press mot han og så mange misliker han, fordi han står opp mot systemet som styrer mesteparten av media. 6
stan Skrevet 22. juni 2020 #13 Skrevet 22. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: kanskje den beste presidenten USA noen gang har hatt Ihvertfall den som har drept flest på grunn av manglende handlekraft. Akkurat nå, MarieLo skrev: jobber for de gode Hvilke gode? Kan du nevne dem? 7
MarieLo Skrevet 22. juni 2020 #14 Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, stan skrev: Ihvertfall den som har drept flest på grunn av manglende handlekraft. Hvilke gode? Kan du nevne dem? Kan ikke nevne navn, men det er en stor allianse, og de er anti Rothschild, Rockarfellar, Obama, Bush, Clinton, Biden, osv.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #15 Skrevet 22. juni 2020 4 minutter siden, MarieLo skrev: Jeg heier på han. 🙂 Ikke fordi han er en god mann, men fordi han jobber for de gode. Og de gode trengte en som var litt douche og tykkhudet til å stå opp mot de andre, og legge press på dem inne i fra. Det er derfor det er så mye negativ press mot han og så mange misliker han, fordi han står opp mot systemet som styrer mesteparten av media. Dummeste jeg har lest på ganske lenge. Hvor får du dine opplysninger i fra, infowars eller vision norge? Anonymkode: 17c28...111 6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #16 Skrevet 22. juni 2020 Tragikomisk som nevnt er den rette betegnelsen, ja. Han er en tragedie, men sykt underholdende. Trumpen denne helgen var en ny variant. En fallen mann som i stedet for 1 mill oppmøtte på rallyen måtte innse at det bare kom det bare noen tusen. Sluskete, nedsunket, med hatten i hånden og slipset i vinden: Anonymkode: 12872...5be 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #17 Skrevet 22. juni 2020 6 minutter siden, MarieLo skrev: Jeg heier på han. 🙂 Ikke fordi han er en god mann, men fordi han jobber for de gode. Og de gode trengte en som var litt douche og tykkhudet til å stå opp mot de andre, og legge press på dem inne i fra. Det er derfor det er så mye negativ press mot han og så mange misliker han, fordi han står opp mot systemet som styrer mesteparten av media. De gode? Hvilke eventyr/ filmer så og hørte du som barn hvis du får trump velgerne til å bli «de gode» Anonymkode: 27049...958 7
MarieLo Skrevet 22. juni 2020 #18 Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har lest på ganske lenge. Hvor får du dine opplysninger i fra, infowars eller vision norge? Anonymkode: 17c28...111 Jeg får dem fra litt forskjellige steder. Dette er ikke en tone jeg underholder da, dessverre.
MarieLo Skrevet 22. juni 2020 #19 Skrevet 22. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De gode? Hvilke eventyr/ filmer så og hørte du som barn hvis du får trump velgerne til å bli «de gode» Anonymkode: 27049...958 Snakker ikke om de vanlige menneskene i USA som stemmer. Hørt om Q? 1
stan Skrevet 22. juni 2020 #20 Skrevet 22. juni 2020 6 minutter siden, MarieLo skrev: Kan ikke nevne navn, men det er en stor allianse, og de er anti Rothschild, Rockarfellar, Obama, Bush, Clinton, Biden, osv. Gode mennesker du ikke kan nevne som er anti disse du kan nevne? Hvorfor skal jeg ta deg seriøst? Hvis du mener at Trump er anti establishment, så har du glemt at mannen er milliardær. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå