Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med dette? Jobber i helsevesenet og sliter med kviser som dukker opp i ansiktet der munnbindet sitter. Bruker munnbind flere timer om dagen. Noen som sliter med det samme og har noen tips? 

Anonymkode: 36fde...557

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir vel stoppede porer regner jeg med. Bruker selv munnbind 7 av 8 timer på jobb. Bruker en god rens og peeler en dag i uka. 

Anonymkode: 6e5a4...464

AnonymBruker
Skrevet

Det er enten irritasjon på grunn av den uvante friksjonen, urenheter på grunn av at dampen fra ånden din (munnen er som vi vet full av bakterier) nå blir sittende igjen på huden rundt munnen eller allergi (munnbind er ikke akkurat laget av roser og rent fjellvann. Det er plast og tungt bearbeidet fiber du puster gjennom).

Mot de to første vil en god hudpleierutine funke. Mot det siste funker intet.

Anonymkode: d3985...21e

AnonymBruker
Skrevet

Jaa regner med det. Hva slags rens bruker du? Bruker nå cosmica sensitive micellar gel morgen og kveld og bruker the ordinary salicylic acid maske 1-2 ganger i uken. Bruker fondation i ansiktet, mulig dette er dumt, men føler meg så stygg uten med de kvisene. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jaa regner med det. Hva slags rens bruker du? Bruker nå cosmica sensitive micellar gel morgen og kveld og bruker the ordinary salicylic acid maske 1-2 ganger i uken. Bruker fondation i ansiktet, mulig dette er dumt, men føler meg så stygg uten med de kvisene. 

Ville kuttet ut sminke så lenge du må gå med munnbind, gjør det bare vondt verre

Anonymkode: 6e5a4...464

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare får jeg kviser i ansiktet av å ha det på jobb, får også væskeoppsamling i kinnene/rundt øynene. Ugreit for huden å gå med munnbind i 7,5 t hver dag. Bruker airol et par kvelder i uka som hjelper litt på kvisene, dette er på resept og skal aldri brukes uten solkrem på sommeren.

Anonymkode: 032df...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...