AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #41 Skrevet 28. juni 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn startet jeg også, jeg husker jeg måtte tisse så jeg presset 2 fingre opp i gpunktet og likte følelsen av at jeg nesten tisset på meg i sengen samtidig som jeg hadde kontroll, 2 fingre ble til 3 og på 4 så syntes jeg at jeg var så vid så jeg husker jeg presset inn til deg begynte og gjøre vondt og på vei ut med hånden så tissen jeg en ganske stor skvett som landet over fitta mi og magen min, ( lå med lårene bakover) og det tente meg veldig så jeg hentet søstern min sin glide krem som var med mint og fortsatte og fingre, det ble kaldt pga min og jeg ble enda videre så jeg tok på mer og etter ca 15 minutter så lå jeg der med hele hånden inni fitta mi og jeg kom som aldri før og sengen var helt kliss våt.. jeg har fistet siden den gang og nå bor jeg for meg selv så jeg fister meg selv ofte men liker også å tisse på meg i jeans Anonymkode: d3efe...ecd Rå bump med å svare i en 18 år gammel tråd. Anonymkode: bb5c4...870 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #42 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rå bump med å svare i en 18 år gammel tråd. Anonymkode: bb5c4...870 Er nok en av sønnesønnene til de bestefedrene som skrev i tråden i 2002…. Anonymkode: c0676...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #43 Skrevet 28. juni 2023 Drev han å .. bevegde handa inni der? Anonymkode: 0309c...36c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #44 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drev han å .. bevegde handa inni der? Anonymkode: 0309c...36c Kan hende hun/han som lagde tråden for 21 år siden har glemt det… Anonymkode: c0676...f6c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå