Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #21 Skrevet 3. oktober 2002 Joda, det begynner med en finger, så blir det tre-fire og til slutt hele hånda. Hva blir det neste? to-tre tær før dem trøkker hele foten inn? heheheh er det vi jenter som liker å si vi er ganske trang? Vet du, det er ikke store forskjeller på oss. På det jevne i str/lengde. de som har født er ikke så store de heller som noen synes å tro. De tar seg fort inn igjen.
Gjest Grete Skrevet 3. oktober 2002 #22 Skrevet 3. oktober 2002 Hei! Jeg er ei jente på 25 som liker fisting veldig godt...Det gir utrolige orgasmer etter veeeldig kort tid, men det er viktig at er trygg og ikke spenner seg. Skjeden er tøyelig, og det er ikke sånn at vi blir permanent utvidet der nede. Før første gangen hadde jeg ikke hørt om fisting en gang, jeg bare kjente at dette ville jeg ha mer av! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #23 Skrevet 3. oktober 2002 Ja, kjæresten min fister meg, og det er deilig å bli utvidet hvis han er forsiktig og varmer meg skikkelig opp først (og det kan ta en time!) Han viste meg noen bilder av jenter som fister seg selv - ja, jeg har gjort det også. Nå har jeg enda en deilig variasjon når jeg onanerer.
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #25 Skrevet 14. oktober 2002 Etter å ha lest dette innlegget forsøkte vi dette i går. WOAW!!! Kona får svært sjelden orgasme ved samleie uten stimulering av klitoris. Men dette... 8) Vi holdt på i 2-3 timer (hvem så vel på klokka) og etterpå hadde vi ett normalt samleie som vi faktisk hadde glede av begge to. Anbefales. :D PS. Har vært gift i over tretten år. Ikke dårlig dette her eller hva?
Gjest Thor Skrevet 14. oktober 2002 #26 Skrevet 14. oktober 2002 I en filmsnutt som går rundt som mailvedlegg, er det en neger som putter hele hodet inn i ei dame, har dere sett den? Det må vel være deilig, jenter? Unnskyld meg, men jeg syns ikke at det er særlig troverdig at så mange kvinner føler så mye vellyst med denne fistingen.... Dette er en "guttegreie", og de fleste av de som utgir seg for kvinner her inne, og lovpriser fisting, er nok diverse mannlige småtullinger...
Lilly Skrevet 14. oktober 2002 #27 Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har aldri prøvd fisting, har vel aldri tenkt tanken heller. Men ser ikke no galt i at andre gjør det likevel. Jeg har lært at man aldri skal si aldri, så hvem vet, plutselig har jeg kanskje prøvd det jeg også. Men det å påstå at jentene som liker det i virkeligheten skal være gutter. DET blir for dumt. Lilly
bompibom Skrevet 14. oktober 2002 #28 Skrevet 14. oktober 2002 I en filmsnutt som går rundt som mailvedlegg, er det en neger som putter hele hodet inn i ei dame, har dere sett den? Det må vel være deilig, jenter? Unnskyld meg, men jeg syns ikke at det er særlig troverdig at så mange kvinner føler så mye vellyst med denne fistingen.... Dette er en "guttegreie", og de fleste av de som utgir seg for kvinner her inne, og lovpriser fisting, er nok diverse mannlige småtullinger... Det handler ikke bare om å døtte svære ting opp i ****. Det er like mye masasje og omsorg for partneren. Men det er et ikke alle som har tid til... Svære negerhuer du....
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #29 Skrevet 18. desember 2002 Når jeg og partneren min gjør dette får han inn fem fingre men ikke hele hånda . Noen tips om hvordan man får det til på "ordentlig"? Hilsen Susanne
Mogens Skrevet 18. desember 2002 #30 Skrevet 18. desember 2002 Vil bare kommentere dette med den "filmsnutten" til de som har sett den eller ikke sett den. Det er fake........! Mogens
Gjest Hr. Kuriøs Skrevet 10. september 2004 #31 Skrevet 10. september 2004 I en filmsnutt som går rundt som mailvedlegg, er det en neger som putter hele hodet inn i ei dame, har dere sett den? Det må vel være deilig, jenter? Unnskyld meg, men jeg syns ikke at det er særlig troverdig at så mange kvinner føler så mye vellyst med denne fistingen.... Dette er en "guttegreie", og de fleste av de som utgir seg for kvinner her inne, og lovpriser fisting, er nok diverse mannlige småtullinger... Dust!
Gjest Hr. Kuriøs Skrevet 10. september 2004 #32 Skrevet 10. september 2004 Eller som en vestlandsk sjokoladeprodusent burde sagt i sin TV-reklame: "Det er lov å la seg fiste" God fornøyelse. Heldigvis er ikke alt som gjør godt, vondt!
Gjest Virvar Skrevet 10. september 2004 #33 Skrevet 10. september 2004 Det høres AU ut ! :o Men, hva er poenget da? Menn liker trange fitt**. Hva er da vitsen med å blokke den ut med ei diger hand? Man må vel knipe til den store gullmedaljen da i lengre tid etterpå for å stramme sammen igjen. Iallefall høres det logisk ut i mine ører at man ved å bruke noe digert nedentil, blir videre etterhvert, og altså mindre stram :klø: :oops:
Pusebaby Skrevet 13. september 2004 #34 Skrevet 13. september 2004 Hvis du får inn en hel hånd (eller fire fingre som dere prater om..) så er du ikke "normalt trang", da er du SVÆR, kjempeSVÆR! :o :o reality check bare... Og ja, du skal føde en unge og kroppen er skapt til å klare det, men man føder med mye smerte og revner og det som værre er, pluss at skjeden utvider seg under en fødsel.. At det kan være noe gøy, og opphissende skjønner ikke jeg... bare ekkelt,
Mossa Skrevet 13. september 2004 #35 Skrevet 13. september 2004 Hvis du får inn en hel hånd (eller fire fingre som dere prater om..) så er du ikke "normalt trang"' date=' da er du SVÆR, kjempeSVÆR! :o :o reality check bare...[/quote']Og det har du dobbeltsjekka etter at noen har blitt fistet?? Og til hovedinnlegger: Flott at du har funnet noe som virkelig tenner deg/dere!! (har aldri prøvd det selv, men jeg har hørt andre si at det er verdt et forsøk...)
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #36 Skrevet 13. september 2004 Hvis du får inn en hel hånd (eller fire fingre som dere prater om..) så er du ikke "normalt trang", da er du SVÆR, kjempeSVÆR! :o :o reality check bare... Og ja, du skal føde en unge og kroppen er skapt til å klare det, men man føder med mye smerte og revner og det som værre er, pluss at skjeden utvider seg under en fødsel.. At det kan være noe gøy, og opphissende skjønner ikke jeg... bare ekkelt, Ja, man KAN revne når man føder, men ikke alle gjør det. Dessuten er det stor forskjell på en neve og en baby da, så tror det skal godt gjøres å bli utvidet av at noen fister en... Skjeden er veldig elastisk, og man behover ikke være spesielt vid for å få til dette, det er helt sikkert. Synes dette hørtes spennende ut, har aldri tenkt på å gjøre det engang, men kanskje jeg skal overraske typen i kveld?
Gjest Guestman Skrevet 14. september 2004 #37 Skrevet 14. september 2004 Fistet eksen min mye. Det beste hun visste. Kjørte på, og hun likte det..jeg trodde det nesten ikke selv.. Men hun syntes ikke redskapen min var noe stas rett etterpå i allefall. Da kjendte hun nesten ingen ting..
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #38 Skrevet 28. juni 2023 Gjest Grete skrev (På 3.10.2002 den 20.08): Hei! Jeg er ei jente på 25 som liker fisting veldig godt...Det gir utrolige orgasmer etter veeeldig kort tid, men det er viktig at er trygg og ikke spenner seg. Skjeden er tøyelig, og det er ikke sånn at vi blir permanent utvidet der nede. Før første gangen hadde jeg ikke hørt om fisting en gang, jeg bare kjente at dette ville jeg ha mer av! :blunke: Sånn startet jeg også, jeg husker jeg måtte tisse så jeg presset 2 fingre opp i gpunktet og likte følelsen av at jeg nesten tisset på meg i sengen samtidig som jeg hadde kontroll, 2 fingre ble til 3 og på 4 så syntes jeg at jeg var så vid så jeg husker jeg presset inn til deg begynte og gjøre vondt og på vei ut med hånden så tissen jeg en ganske stor skvett som landet over fitta mi og magen min, ( lå med lårene bakover) og det tente meg veldig så jeg hentet søstern min sin glide krem som var med mint og fortsatte og fingre, det ble kaldt pga min og jeg ble enda videre så jeg tok på mer og etter ca 15 minutter så lå jeg der med hele hånden inni fitta mi og jeg kom som aldri før og sengen var helt kliss våt.. jeg har fistet siden den gang og nå bor jeg for meg selv så jeg fister meg selv ofte men liker også å tisse på meg i jeans Anonymkode: d3efe...ecd 4
Nekinn@ Skrevet 28. juni 2023 #39 Skrevet 28. juni 2023 Vi er alle forskjellige - heldigvis 😅 Men å sammenligne fisting med fødsel blir bare for dumt og vitner om mangel på kunnskap. Når man føder så har man åpningsfase og utdrivelse fase som forbereder fødselskanalen til det forestående. Å tilfredsstille mannen har gått over stokk og stein for min del. Mulig noen kvinner liker dette og får gode orgasmer av det men jeg klarer ikke å se dette resultatet i et fysiologisk perspektiv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #40 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sånn startet jeg også, jeg husker jeg måtte tisse så jeg presset 2 fingre opp i gpunktet og likte følelsen av at jeg nesten tisset på meg i sengen samtidig som jeg hadde kontroll, 2 fingre ble til 3 og på 4 så syntes jeg at jeg var så vid så jeg husker jeg presset inn til deg begynte og gjøre vondt og på vei ut med hånden så tissen jeg en ganske stor skvett som landet over fitta mi og magen min, ( lå med lårene bakover) og det tente meg veldig så jeg hentet søstern min sin glide krem som var med mint og fortsatte og fingre, det ble kaldt pga min og jeg ble enda videre så jeg tok på mer og etter ca 15 minutter så lå jeg der med hele hånden inni fitta mi og jeg kom som aldri før og sengen var helt kliss våt.. jeg har fistet siden den gang og nå bor jeg for meg selv så jeg fister meg selv ofte men liker også å tisse på meg i jeans Anonymkode: d3efe...ecd Kult🥰🥰 Anonymkode: faf8b...082
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå