Gå til innhold

Fisting...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg er en jente på 31 år som fikk oppleve fisting for første gang i går. Jeg visste han tente veldig på det, men var selv litt usikker.

Men hadde lyst å prøve.

Det var den deiligste opplevelse jeg noensinne har hatt.

Det var helt vannvittig... jeg fikk en orgasme jeg aldri har opplevd maken til.

Men i dag har jeg hatt en del smerter i magen.

Er det noen her som har vært med på dette tidligere, og i så fall kan mage smertene ha noe med dette å gjøre.

Er det noen som vet om det er noen farer med dette ?? Jeg har lest endel om det men da bare hvodan det bør gjøres...

Hilsen meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm...Kanskje jeg er dum, men hva er fisting???? :roll:

Skrevet

Eeeeeehhhhmmmm, fisting er visstnok når mannen stikker hele hånda si inn i kjeden på jenta. Tror jeg :roll:

Jeg kan da ikke skjønne annet enn at du må ha vondt i underlivet. Nå er det en liten størrelses forskjell på en penis og ei hand da.

Jeg har ikke forsøkt det selv, og har nok ingen problemer med å holde meg unna det heller. Huttetuuu :-?

Skrevet

Hmmm.. høres ikke akkurat behagelig ut nei!

Håper at han vaska seg på hendene først!

Gjest doriansen
Skrevet

Men fisting er ikke farlig da, og det er heller ikke så stor forskjell fra fingring, noe som vel de fleste her har opplevd? :ler:

Det er bare litt flere fingre, liksom.

Men, det er klart: gjør'e vondt er det jo ikke godt?

dorian - nøyer seg med fingring..ja, og resten da :briller:

Skrevet

Det er vel en viss forskjell på å stappe oppi 3-4 fingre mot å stappe oppi hele neven??? :roll:

Men hvis det er like godt som fingring sier jeg jo ikke nei, men det høres nå litt brutalt ut å begynne å vri hele hånda oppi der... :o

Jeg mener, det er ikke rart om man har vondt dagen etter hvis en fyr har stukket hele neven sin oppi der og rota rundt...!! Tenk om det er en mann med store hender attpåtil, da....!!! :lol:

Skrevet

Fatter liksom ikke at ei hel hånd skal få plass oppi der :o (Sier hun som skal presse ut en hel unge) Men ærlig talt, så unaturlig?...

Håper aldri sambo foreslår dette for han har never som en gammel jernbinder :hoho:

Men hey, hvis du likte det... Gjør det som tenner deg du :wink: Smertene hørtes derimot ikke så tennende ut!

Skrevet

Holder å presse et helt hodet ut av mitt lille hull - vil ikke ha en hel neve inn hvis det er til å unngå :o

Men kanskje en fødsel for deg senere i livet vil bare bli en lek :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen...

Det var selvfølgelig ikke noe smerte... Jeg er ikke av den type som liker å påføre meg selv smerte. Han var kjempe forsiktig og det var ikke vondt.

Klart at han måtte bruke mye glide krem og god tid... men det gav meg en følelse som jeg aldri har opplevd maken til.

Jeg kan også si at det er ikke mer enn for noen dager siden at jeg ville sagt akurat det samme som dere...

Uff og vondt og nei....

Men er glad jeg har prøvd det...og det var så godt at jeg kunne aldri ha forestilt meg det.

Og jeg er normalt trang, så det hadde tydeligvis ingen betydning...

Jeg er faktisk sjokkert selv for hadde aldri trodd at jeg skulle noen sinne gjøre noe slikt. Men lurer derfor på om det er noen her med erfaring med dette.... det er vel et tema også som ikke er tatt opp og i mente her inne...

Hilsen meg..

og smertene i magen har gitt seg de...

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Fritt for å vente noen uker før jeg går til verks på deg.... snakk om å hoppe etter Wirkola.... :hoho::hoho:

Skrevet

Jeg prøvde det faktisk for første gang her om dagen.. :sjokk:

Jeg hadde heller ALDRI trodd at han skulle klare det (jeg er ganske trang + at kjæresten har store hender...) men med god oppvarming og masse glidemiddel fikk han faktisk inn alle fem fingrene nesten helt over knokene.

Jeg må bare si meg enig med Gjesten som skrev det første innlegget at det var sinnsykt deilig på en spesiell måte!

Så til alle dere som synes det høres skummelt ut: Prøv det! :blunke:

Men jeg må innrømme at jeg var litt øm dagen etter..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen

Så fint å høre at det ikke bare var meg....

Nå har ikke han min så store hender så han fikk den helt inn.

Men fikk du problemer med litt smerter i magen dagen etter ??

Jeg hadde litt mage smerter dagen etter men vet ikke om det hadde noe med det å gjøre...

Ellers vil jeg også anbefale andre å prøve det. Jeg hadde samme reaksjon som dere på dette temat. Men ble utrolig positivt overrasket.

Jeg har også alltid hatt problemer med å få orgasme under vanlige samleier. Men når han gjordet dette så var det som om alt løsnet, og orgasmene kom rullende. Og så sterke som de var....

Ha en fin dag alle sammen..

Klem fra meg

Skrevet

La ikke merke til noen magesmerter dagen etter nei..

Fikk desverre ikke orgasme denne gangen, men det var like før et par ganger. Får satse på at det går neste gang... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei dere. Er en gutt som har gjordt dette mye på jenta mi.

Mest etter hennes ønske, men jeg synes også dette er spennende saker.

Hun er ganske trang, og jeg får inn handa til nesten-men bare nesten over knokene, da er det også bunnen som sperrer mer.

Hun sier at dette er det beste som finnes, og hun for herlige orgasmer.

I og med at vi har gjordt dette ganske mye vet jeg likevel ikke at hun har klaget over noe smerte noen gang.

Så folkens-stå på og prøv dette-det er stas.

Men det skal nå sies at det ikke er samme gleden med et samleie like etter, for hun er ganske ufølsom der nede da..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei dere. Er en gutt som har gjordt dette mye på jenta mi.

Mest etter hennes ønske, men jeg synes også dette er spennende saker.

Hun er ganske trang, og jeg får inn handa til nesten-men bare nesten over knokene, da er det også bunnen som sperrer mer.

Hun sier at dette er det beste som finnes, og hun for herlige orgasmer.

I og med at vi har gjordt dette ganske mye vet jeg likevel ikke at hun har klaget over noe smerte noen gang.

Så folkens-stå på og prøv dette-det er stas.

Men det skal nå sies at det ikke er samme gleden med et samleie like etter, for hun er ganske ufølsom der nede da..

Skrevet

Kan virkelig ikke forstå hva som skulle være spennende med dette her!!!

Streve villt for å få hele hånda oppi...... :o ....med glidekrem og d hele...

Ingenting for denne jenta, nei!! Men vel bekomme til dere som liker d...

Skrevet

HJELP!!!! :o :o :o Det var det første jeg tenkte da jeg leste innleggene her!

Sikkert deilig, men det høres jo så utrolig brutalt ut!!!! En hel hånd oppi...... AAAAUUUUUUUU!!!!!!!!!

Enda godt glidekrem er oppfunnet..........

Skrevet

Smak og behag. Synes ikke det høres noe fristende ut. Er det noe med utrustningen til mannen som får dere til å gå så drastisk til verks?

Skrevet

Til Jen: Nei det er IKKE noe i veien med hverken utstyret til kjæresten min eller meg :evil: Han er faktisk helt perfekt i mine øyne(ca.17-18cm,passe tykk..) Det finnes vel ingen regler som sier at det BARE er deilig å få en hard p*kk inn i seg? Dildoer,vibratorer osv i diverse størelser er vel ment for å brukes til slikt de også? Jeg synes i hverfall det var veldig deilig med den "sprengene" følelsen.

Forandring fryder vet du? 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...