Gå til innhold

Teller det negativt om dama har ligget med en araber?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere lurer kanskje på hvorfor jeg spør dette? Vel jeg dama jeg er interessert er vært sammen med en araber tidligere. Vi har ikke møtes enda. Gikk inn på facebook brukeren hennes der jeg så et par bilder av dem. Dette gjør meg veldig usikker. Burde jeg bare glemme henne? Ser ned på norske damer som er sammen med utlendinger.

Anonymkode: 2c82c...89c

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere lurer kanskje på hvorfor jeg spør dette? Vel jeg dama jeg er interessert er vært sammen med en araber tidligere. Vi har ikke møtes enda. Gikk inn på facebook brukeren hennes der jeg så et par bilder av dem. Dette gjør meg veldig usikker. Burde jeg bare glemme henne? Ser ned på norske damer som er sammen med utlendinger.

Tror ikke den damen vil ha noe med deg å gjøre uansett. Hun ser nok ned på sånne trangsynte som deg.

Anonymkode: 5310b...fda

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror ikke den damen vil ha noe med deg å gjøre uansett. Hun ser nok ned på sånne trangsynte som deg.

Trenger ikke å være så frekk da😳 

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser ned på henne allerede ut fra bilder på FB, så vil du vel ikke møte henne? Er ikke det ganske innlysende? 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke å være så frekk da😳 

Hvorfor var det frekt mot deg at noen så ned på deg, om det ikke samtidig var frekt av deg å se ned på de som har vært sammen med utelendinger?

Du vil ikke møte den dama og den dama vil ikke møte deg. Problem løst. Gå videre og finn noen andre som ikke har noe problem med at du er rasist. 

Anonymkode: d927b...6f6

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

A jada. Du kan være sikker på at hun har araber gener nå, så bare pass deg...(ironi) 

Bare husk på at du må ikke forelske deg i damer fra østen eller feks Iran. For da kan noen norske damer se ned på deg fordi du har vært sammen med damer fra østen.

Anonymkode: cd04c...5d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Utenlandske menn er min favoritt - så jeg må si denne dama har god smak 😁

Anonymkode: 0ffc2...666

• Liker 8
Skrevet
På 22.6.2020 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Generelt så lurer jeg på hvorfor man spør når man også skriver/har svaret på spørsmålet selv :ler:.

• Liker 4
Skrevet

Ja. Sjamanen Durek måtte i såfall ha av-arabisert dama først.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du burde glemme henne ja, og få deg briller mot trangsynthet. Beste og skjønneste mannen jeg noen gang har vært glad i er Iraner. Og nei, han er ikke muslim.

Anonymkode: 0f363...555

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Expandable86 skrev:

:skratte:

Anonymkode: 0f363...555

• Liker 3
Skrevet

Hva synes du selv? 
Hva gjør dere sammen- som har noe med det å gjøre? 

• Liker 1
Skrevet

Er hun ikke med deg nå?

Skrevet

Hadde ikke tatt i med pølseklype engang.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det teller negativt å tenke stygt om andre mennesker som ikke har gjort noe galt. Vi er alle mennesker, vi er søstre og brødre på jorden.

Det viktige er hvordan vi er som person, ikke om vi er jøde, araber, sort eller skandinavisk. Hva slags menneskesyn har du egentlig når du ikke kan se at arabiske mennesker også kan være skjønne og gode?

Anonymkode: a3027...feb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du burde ikke bli sammen med henne da du har et ganske dårlig menneskesyn og bør forbli singel. 

Anonymkode: b899b...a41

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Ser ned på norske damer som er sammen med utlendinger.

Der har du svaret ditt. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Expandable86 skrev:

:tongue:😂 Jajajaja 😂

Anonymkode: cd04c...5d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti noen fra Midtøsten - de har ofte svær kuk. Kanskje det du bekymrer deg for? 

Anonymkode: 2e183...c99

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette MÅ være troll. 100% sikkert.

Anonymkode: 39c40...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...