Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff.. Forstår bekymringene dine, hadde det slik for noen dager siden. Jeg har kommet såpass at jeg kan kontakte føden heldigvis, men utrolig fint at legevakta tar deg inn! 

Jeg tror jeg ventet på spark i 4-5 timer en kveld, ble ikke søvn før langt utpå natten for å si det slik.. Det som fungerte her var å spise en is mens jeg lå på sofaen, da fikk jeg masse spark nesten med en gang. 

Anonymkode: 626f8...468

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Krysser fingrene for deg! Må også si at jeg omtrent ikke kjente liv i mitt svangerskap, ringte legevakt/føden flere ganger. Hjalp ikke å drikke saft heller. Har en frisk og fin datter på snart 3 år i dag. 

Anonymkode: 5bed0...2f3

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff.. Forstår bekymringene dine, hadde det slik for noen dager siden. Jeg har kommet såpass at jeg kan kontakte føden heldigvis, men utrolig fint at legevakta tar deg inn! 

Jeg tror jeg ventet på spark i 4-5 timer en kveld, ble ikke søvn før langt utpå natten for å si det slik.. Det som fungerte her var å spise en is mens jeg lå på sofaen, da fikk jeg masse spark nesten med en gang. 

Anonymkode: 626f8...468

Vel har kommet hjem fra legevakta nå, og barnet lever og beveger seg. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for deg! Må også si at jeg omtrent ikke kjente liv i mitt svangerskap, ringte legevakt/føden flere ganger. Hjalp ikke å drikke saft heller. Har en frisk og fin datter på snart 3 år i dag. 

Anonymkode: 5bed0...2f3

Vet at det stort sett er greit der inne, selv om enn kjenner lite eller ingenting. Mamma kjente nesten ingen bevegelser i løpet av svangerskapet, men hun fikk jo meg og søstera mi som to friske babyer for det for mange år siden. Uansett så tenker jeg at det er greit å ringe, og evt sjekke engang for mye enn for lite om man blir bekymret over at man ikke kjenner noe/kjenner lite. 

Men alt var i alle fall i orden. Babyen satt og nikket på hodet når jeg så på ultralyd, og hjertet slo normalt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...