Gå til innhold

Gjøre sammen med sønn i sommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sønn på 8 år 50%. Han er enebarn, og kjeder seg med en gang han ikke kan sitte med mobil/ps, eller er med venner. Noen forslag til hva vi kan finne på i sommer når vennene hans er på feri?  Han er rastløs av seg, og kjeder seg med en gang når han er sammen med meg.. 

Anonymkode: 4c425...3a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nesten så jeg fikk lyst å spørre hvor dere bor. Er i litt lik situasjon, bare at jeg er gift med barnefar.

Anonymkode: 86d82...c25

AnonymBruker
Skrevet

Dra på stranda 

Hengekøyetur

Bade

Sykkelrur

Telttur

Anonymkode: 2c1bb...55b

Skrevet

Kommer an på hvor i landet dere bor.

På en regnværsdag- lage raketter av fyrstikker, druerace i mikroen.

Soldager- bade, piknik, utforske nærmeste skog/tjern. Kanskje dere finner en hule? 

Dyrepark i Kristiansand , reptilparken i Oslo, Bjørneparken, House of nerds - fint folk de som liker å spille, lage mat/bake sammen, reise på gård og plukke grønnsaker/bær, brettspill, ballspill etc.

Det er så mange muligheter. Noe koster skjorta, noe er tilnærmet gratis. 

Utforsk kommunens nettside og la deg inspirere. Kanskje dere skal reise på en lokal gård og hilse på dyrene der?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en sønn på 8 år 50%. Han er enebarn, og kjeder seg med en gang han ikke kan sitte med mobil/ps, eller er med venner. Noen forslag til hva vi kan finne på i sommer når vennene hans er på feri?  Han er rastløs av seg, og kjeder seg med en gang når han er sammen med meg.. 

Anonymkode: 4c425...3a4

Da ville jeg ha lånt et telt eller en hytte og dratt ut i skogen uten å ta med noe utover niste og fiskestang. Etter 7-8 dager med å stirre på tretoppene har han nok fått kontakten med egen fantasi igjen og kan leke. Et barn på 8 år skal ikke mistrives såpass i eget selskap at han går på veggen uten stimuli.

Anonymkode: 50899...dfb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...