AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Skal kynnere gjøre vondt? Det gjør liksom vondt i hele magen, bekkenet og varer i 15-20 sekunder.. må ærlig si jeg ble litt satt ut av hvordan det føles.. har ikke vært dårlig i magen i dag, men har gjort fra meg unormalt mye... 36+6 Anonymkode: 6e64c...76a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Vanskelig å vite hva som er riktig, men er de regelmessige eller kommer ofte? Stopper de når du slapper av? Hvis ikke ringer du føden Anonymkode: b3f9b...c7b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å vite hva som er riktig, men er de regelmessige eller kommer ofte? Stopper de når du slapper av? Hvis ikke ringer du føden Anonymkode: b3f9b...c7b Ligger egentlig bare i sofaen å slapper av etter en lang og slitsom dag.. og de er vel ikke regelmessig, men de kommer ofte liksom.. og de er kraftige, men ikke sånn VELDIG vonde. Merker jeg får høyt blodtrykk når de kommer.. var på føden på lørdag, og da var jeg visst ikke moden. Anonymkode: 6e64c...76a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Ja jeg hadde vonde kynnere - begynte fra uke 35 med vonde «kramper» som varte 10-30 sek og hele magen ble knallhard. Var på kontroll på termin, da var jeg ikke åpen og ikke moden - så de hadde jo ingen effekt. Men da jeg kom til time for igangsettelse 42+0 hadde jeg plutselig 4 cm åpning uten at jeg hadde merket at jeg hadde rier (trodde det var bare samme vonde kynnerne som alltid) så da hadde de plutselig effekt 🤷🏽♀️🤷🏽♀️ Anonymkode: 51b3f...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 Kan være rier, kan være bare kynnere. Hvis det ikke gir seg, tar seg opp i styrke eller du aner en regelmessighet (prøv å ta tiden), så ring føden. Min ene fødsel startet sånn, og jeg brukte lang tid på å skjønne at det var rier 😅 fikk j... dårlig tid etterhvert med å komme oss til føden. Jeg hadde født før og hatt mye kynnere i begge svangerskap, så jeg var sikker på at det bare var vanlige kynnere som var litt kraftigere, men nei. Det var rier her. Mine ble heller aldri helt regelmessige forresten, men hadde ca 8-12 min mellom. Anonymkode: 0b93b...d9e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Jeg har fått beskjed fra jordmor om å ta kontakt med føden dersom kynnerne enten er vonde eller regelmessige. Anonymkode: 7ccb5...7ce
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 Har hatt mye kraftige kynnere som har vært regelmessige med ca 10 min mellomrom men de tar seg liksom aldri opp😝 kan holde på slik i flere timer og deretter gi seg. er 40+1 i dag så er gira på fødsel. Synes ikke de har vært vonde tidligere, men blitt merkbart vondere siste dagene (litt sånn menssmertefølelse). Håper virkelig de har noe effekt! Anonymkode: 31b1e...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå