Gå til innhold

Dere som har kjæreste i Sverige. Skal dere reise dit i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal dere som har kjæreste i Sverige reise dit i sommer? 

Jeg skal. Tar karantenen hvis det fortsatt er det fra slutten av juli. Håper jo selvsagt at det kan gå an å åpne slik at jeg slipper det. 

Anonymkode: a3bee...78b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: c90cb...be3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Hva tror du om når de kommer til å åpne grensene? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du om når de kommer til å åpne grensene? 

Håper på senest 15. juli. 
Det er mer praktisk at han kommer hit enn at jeg drar dit..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håper på senest 15. juli. 
Det er mer praktisk at han kommer hit enn at jeg drar dit..

Det er vi to om å håpe! 

Hva tenker du om hvordan de svenske borgerne (mannen i gata) har forholdt seg til korona? Jeg har opplevd at de har vært flinke når jeg har vært der, så jeg har syntes at nordmenn har vært veldig urettferdige og fæle når de snakker om dem... Har mistet noen venner pga det siden de ikke skjønner at det er skikkelig teit å høre på når jeg sitter der med svensk kjæreste, og jeg har vært i Sverige og sett, det har ikke de...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vi to om å håpe! 

Hva tenker du om hvordan de svenske borgerne (mannen i gata) har forholdt seg til korona? Jeg har opplevd at de har vært flinke når jeg har vært der, så jeg har syntes at nordmenn har vært veldig urettferdige og fæle når de snakker om dem... Har mistet noen venner pga det siden de ikke skjønner at det er skikkelig teit å høre på når jeg sitter der med svensk kjæreste, og jeg har vært i Sverige og sett, det har ikke de...

Flinkere enn nordmenn til å holde avstand. Det er håndsprit overalt og påminnelser om å holde avstand i alle butikker. Å være i Sverige er som å være i Norge, veldig likt. :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flinkere enn nordmenn til å holde avstand. Det er håndsprit overalt og påminnelser om å holde avstand i alle butikker. Å være i Sverige er som å være i Norge, veldig likt. :) 

Ja dette er min erfaring også!! Og sånn har det vært iallefall siden begynnelsen av april. Syntes det var mer smittevern der enn her da, angrer på at jeg ikke tok noen bilder.

Synes nordmenn bare er fordømmende i dette her jeg.. skuffet over mine egne landsmenn 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette er min erfaring også!! Og sånn har det vært iallefall siden begynnelsen av april. Syntes det var mer smittevern der enn her da, angrer på at jeg ikke tok noen bilder.

Synes nordmenn bare er fordømmende i dette her jeg.. skuffet over mine egne landsmenn 

Bare å flytte! 🙂 Hadet!

Anonymkode: 28f72...422

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å flytte! 🙂 Hadet!

Anonymkode: 28f72...422

Takk for eksempelet som illustrerer det jeg snakker om. 

• Liker 3
  • Opprett ny...